8ste Hagelandse Chrono op Zaterdag 7 juni 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- bert bibber
- Mountainbiker
- Wacky Webbie
- Mountainbiker
Post by Wacky Webbie »
Héla... dezen Wacky is er al voor de 3de maal hoorbert bibber wrote:oei oei dan zal ik maar uitkijken of er niemand in mijn wiel hangtWacky Racer Bontempi wrote:Na de vele goede kritieken doen de Wacky Racers ook mee![]()
dit is wel iets anders dan een strandrace![]()
en ik heb een groot voordeel tis in mijne voortuin.
tot dan bert
- Strikybart
- Mountainbiker
Post by Strikybart »
Haha, moete mar wa rapper zijn heSjoerie wrote:Godverdoeme! Nummer 69 voor mijn neus wegNu maar wachten op mijn geboortejaar dan...
Ik heb ingeschreven en betaald, startnummer is 66 geworden.
Grtz
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Heb er mij ook opgezet in een zot moment toen ik enkele bekende forumnamen zag staan. Alhoewel het zal een aangename TT (chrono) worden met daarna nog een gezamenlijke gezellige spaghetti.
Alsk onze lijst van forumbikers eens overloop voel ik het al hangen.jodelaietie wrote:Heb er mij ook opgezet in een zot moment toen ik enkele bekende forumnamen zag staan. Alhoewel het zal een aangename TT (chrono) worden met daarna nog een gezamenlijke gezellige spaghetti.
Kzal weer voor hekkensluiter mogen spelen