Omgeving Stekene-Moerbeke-De Klinge-Hulst-...

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Chiemel
Mountainbiker
Location: Rood operatiemes "handmade in USA", ongeveerde Decathlon mud/beachbike

Omgeving Stekene-Moerbeke-De Klinge-Hulst-...

Post by Chiemel »

Toevallig bikers die graag in de weekends in de Stekense, Moerbeekse, Klingse,... bossen rijden?
Ik rij meestal (alleen) op zaterdagvoormiddag in deze omgeving (tenzij ik een TT rij, dan is t op zondag) . Mensen die ook uit de buurt zijn, geef maar een seintje om eventueel eens af te spreken.
Stibo
Mountainbiker

Post by Stibo »

Ik wil wel Chiemel, maar op dit moment mag ik ni biken; spierscheur...

Ikzelf ben van Sint-Niklaas en ik ga meestal rijden in Waasmunster of ne TT. Maar ik zou graag ies meerijden, want ik ken mijn weg daar ni en vele zeggen dat da ginder wel schoon is om te biken...

groeten
Chiemel
Mountainbiker
Location: Rood operatiemes "handmade in USA", ongeveerde Decathlon mud/beachbike

Post by Chiemel »

Ok, geef maar een seintje wanneer je terug mag biken en dan spreken we eens af.
t Is er inderdaad leuk om te biken door het vele groen (je kan er blijven rijden zonder ook maar iets van asfalt te moeten doen) en er is heel wat afwisseling mogelijk. Doordat ik er veel rijd, ken ik heel de MTB-omgeving tussen De Klinge en tot voorbij Moerbeke op mijn duimpje.
stef21
Mountainbiker

Post by stef21 »

yow chiemel,

ja lijkt me echt wel ies beestig om daar te crossen, heb al een paar keer daar gereden in de buurt van klein-sinaai en stekense bossen.
we moete maar ies afspreken, let me now!!!
greetz stef
Stibo
Mountainbiker

Post by Stibo »

Vanwaar ben jij Stef??
stef21
Mountainbiker

Post by stef21 »

hoi stibo,

ja sorry was ik vergeten bij te vermelden, ik ben ook van sint-niklaas. ik ga zeer regelmatig biken in waasmunster en in de bossen rond klein-sinaai en stekene.
we kunnen misschien ies afspreken, maar momenteel is mijn bike bij de fietsenmaker, wissel van frame namelijk!!
chiao
greetz stef
Chiemel
Mountainbiker

Post by Chiemel »

Allez, da kan al een leuk ritje worden.
Zo te horen zal het wel nog even moeten wachten door de blessure van stibo en den bike in aanmaak van stef21.
Ik kan alvast zeggen dat komende zaterdag al een TT is in Stekene en dat de 3 weekends daarna ik niet kan rijden omwille van skiverlof.

t Forum blijven volgen is dus de boodschap en dan kunnen we binnenkort wel iets concreter afspreken.
wito
Mountainbiker

Post by wito »

ik wil ook wel ne keer meerijden hoor...
ben van de kanten van wachtebeke
Chiemel
Mountainbiker

Post by Chiemel »

De interesse blijft hier steeds maar stijgen!!! Straks kunnen we der nen halven TT van maken \:D/

Hoeveel kilometer bollen jullie zo liefst? Zo kan ik al een magnifiek tochtje beginnen uitstippelen.
Stibo
Mountainbiker

Post by Stibo »

Ik rijd meestal met de fiets naar een TT, en dan ng ies de TT zelf.
Dus een 80km kan ik goe af!!! :D :lol:
Maar ik pas me aan, aan jullie he :wink:
Post Reply