Spijtig dat deze op de zelfde dag vallen, en maar een boogscheut van elkaar,dus het zal kiezen worden voor sommige
12/04/08 Zulte
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- den Trekmountainbiker
- Mountainbiker
Post by den Trekmountainbiker »
Deze ga ik afhaspelen, en in de namiddag pik ik astene mee, allez toch van plan
Spijtig dat deze op de zelfde dag vallen, en maar een boogscheut van elkaar,dus het zal kiezen worden voor sommige

Ik begrijp je opmerking. De Rit van de Gouverneur willen we telkens de week na de Ronde van Vlaanderen organiseren. Na ons komt dan nog de Van Petegem Classic en de Davitamon Classic. Met beide organisaties spreken we af om niet in elkaars vaarwater terecht te komen. De aprilmaand in onze streek is er dus ééntje om duimen en vingers van af te likken!
Ik zal contact opnemen met de organisatie in Astene om onze data in de toekomst beter op elkaar af te stemmen...
Ik zal contact opnemen met de organisatie in Astene om onze data in de toekomst beter op elkaar af te stemmen...
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Voila ben reeds ingeschreven,alleen maar lovende commentaren hier
dus kom ik ook eens af naar Zulte zulle
dus kom ik ook eens af naar Zulte zulle
- bikerLieven
- Mountainbiker
Post by bikerLieven »
Wij komen ook af voor deze rit. ( zondag naar Parijs Roubaix gaan kijken). Voor mij althans de eerste keer.
Leuk dat de de gouverneur ook zelf zal rijden die dag en wetende dat dit geen medianummertje voor de foto is: Je komt hem toch vaak discreet tegen op TT hier in de streek en meestal ook nog op de apres bike.
Kan alleen maar de sport ten goede komen.
Leuk dat de de gouverneur ook zelf zal rijden die dag en wetende dat dit geen medianummertje voor de foto is: Je komt hem toch vaak discreet tegen op TT hier in de streek en meestal ook nog op de apres bike.
Kan alleen maar de sport ten goede komen.
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Volgende zaterdag paraat voor deze mooie rit van dito organisatie !!!
Vorig jaar leuke après gehad en nog lang in 't zonneke gezeten, maar vrees dat we dit jaar een vestje meer mogen aandoen... Of 't weer zal rap moeten veranderen
@GP: Yep. Ge zijt inderdaad een beetje te lang blijven plakken vorig jaar
@Barty: Misschien zien we elkaar ginder wel. Helaas zal Katrien20 er dit jaar niet bijzijn...
Vorig jaar leuke après gehad en nog lang in 't zonneke gezeten, maar vrees dat we dit jaar een vestje meer mogen aandoen... Of 't weer zal rap moeten veranderen
@GP: Yep. Ge zijt inderdaad een beetje te lang blijven plakken vorig jaar
@Barty: Misschien zien we elkaar ginder wel. Helaas zal Katrien20 er dit jaar niet bijzijn...
Heyyyy knurreke!Knurrebikers lady wrote: Helaas zal Katrien20 er dit jaar niet bijzijn...
Na 4 weekjes gips is het einde eindelijk in zicht!
Maar inderdaad, door een communiefeest van de dochter laat ik Zulte met weinig spijt graag achterwege. De tocht zelf was niet echt mijn ding (ahoewel er nu een aanpassing is voorzien), maar den après...echt genoten in het zonnetje!
Salukes!
-
Barteken
- Mountainbiker
- Location: Decathlon Rockrider 8.2 (2005) - Cannondale Rush 4 (Custom)
@Jootje : citaat uit de webstek van Zulte... (dit geheel ter info...)
De Oost-Vlaamse gemeente Zulte ligt in de Leiestreek net op de grens tussen Oost- en West-Vlaanderen. Onze gemeente wordt doorkruist door de rivier de Leie en door twee gewestwegen, namelijk de N43 (Gent-Kortrijk) en de N459 (Oudenaarde-Tielt). Aangrenzend ligt de autosnelweg E17 met een op- en afrit te Olsene.
Gr
De Oost-Vlaamse gemeente Zulte ligt in de Leiestreek net op de grens tussen Oost- en West-Vlaanderen. Onze gemeente wordt doorkruist door de rivier de Leie en door twee gewestwegen, namelijk de N43 (Gent-Kortrijk) en de N459 (Oudenaarde-Tielt). Aangrenzend ligt de autosnelweg E17 met een op- en afrit te Olsene.
Gr
-
peter v h x
- Mountainbiker
Kan ik met iemand mee naar Zulte?
Post by peter v h x »
Is er iemand die van omstreken Aartrijke naar Zulte gaat fietsen? Gelieve mij een PB te sturen a.u.b.