Ja, Sauser zijn teammaat heeft opgegeven vandaag na 61 km.
Hij had problemen met de knie.
Weer eens een opgave van de teammaat van sauser.
Ik denk dat die wel wat gefrustreerd was vandaag.
Maar de andere belgen, amai nog al eens niet, heel goed bezig!
ja 2 teams zijn er mee gestopt, het belfunk team(tom en maarten) en het s-bikes team(sven en steven), gisteren was het een zeer zware dag naar het schijnt; temperaturen van 43 graden, ge zou voor minder stoppen
Fuglsang heeft de laatste 18 km van etappe 5 zonder achterrem gereden (!) en onze Roel de laatse 18km zonder... euh... achterband!! Gewoon op de SLR, wegens te kort aan materiaal!!
zie link voor foto's. Indrukwekkend. RESPECT! En maar 8 minuten verloren daardoor . Sterk bezig mannen!
Hopelijk heeft het velgrijden geen al te grote impact op de prestaties voor de volgende dagen...
dank u gert, we hebben ginder het een en het ander meegemaakt de etappes waren niet van de poes het weer redelijk warm ik heb wel tot 13 li per dag gedronken enkel tijdens de race zonder de cola achteraf,men maaten moesten de 3de dag na uitdroging opgeven ik heb dan maar beslist om aleen verder te gaan niet gemakkelijk maar blijven bijten ik heb in totaal 67u gefiets ik moest trouwens iedere dag in de laatste box vertrekken om dat ik idividueel verder ging (veel tijd verloren maar niets aan te doen)twas een zeer mooie ervaring die ik nooit meer zal vergeten.hierbij wil ik ook men maten bedanken om men fiets te wassen en men tent te behouden kleine dingen die daar veel beteken bedankt s-biker Sven
l