Wij hebben toen nog is goed gelachen met die ladder, zeer goed gevonden
Ze geven weer grandioos weer voor het komende weekend, maar ga toch mijn best doen om te komen !
G.
Post by Mister No Chaïn »
Ligt allebei naast de otostrade op maar 500 meter van elkaar.Schijfrem wrote:Ik heb daar vorig jaar ergens op een TT eens een steil stuk moeten doen in een stuk bos vlak naast de E40. Men had er toen zelfs een houten ladder op de helling gelegd voor diegene die zelfs te voet niet naar boven geraakten, is het is over dat bos dat het gaat ??Stanislas wrote:Idd een heel schoon stukske. Ligt in een privaat stuk in Hogenbos ter hoogte van Vrebos (Everberg).
Onze TT van 20/04 passeert hier ook!
Post by Mister No Chaïn »
Stanislas wrote:Idd, bij het buitenrijden van Hogenbos, de Tervuursesteenweg oversteken en de E40 blijven volgen richting Hoekstraat (met dat tunnelke onder de E40). We hebben bij het betreden van dat boske een oversteek gemaakt over de goot om het al niet uit stilstand te moeten doen. Je kan er op 3 manieren naar boven maar de linkse kant is de enige die te doen is, tenzij het droog ligt, dan zijn er enkelingen die via de rechtse of de middenste helling boven geraken. Il faut le faire...
Ik ben er gisteren nog gaan rijden, en het ligt er lekker vettig bij!
Stuk bos dat volgt is anders ook niet van de poes...