bertrix benelux xc-wedstrijd

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
n biker
Mountainbiker

Post by n biker »

gaan ze voor de tijdopname werken met 2 chips (transponders) voor in de schoenen zoals in de FLANDERS CUP? welk systeem gaat chronorace gebruiken? als het de ships zijn voor in de schoenen,zijn dat dan dezelfde dan die voor de flanderscup?
viperke
Mountainbiker

Post by viperke »

Dat zal hier niemand weten en boeit dat veel ? :wink:
Ik hoorde dat er enkele mooie klimmetjes bijzijn, ook wat singletracks en een stuk dat voor gene meter zou bollen, volgens hem was het ook doenbaar met vaste vork :-?
alainvwbike
Mountainbiker

Post by alainvwbike »

n biker wrote:gaan ze voor de tijdopname werken met 2 chips (transponders) voor in de schoenen zoals in de FLANDERS CUP? welk systeem gaat chronorace gebruiken? als het de ships zijn voor in de schoenen,zijn dat dan dezelfde dan die voor de flanderscup?
Die van de bond hebben het in Zottegem e paar keer herhaald dat deze 2 schoenchips gebruikt konden worden voor alle wedstrijden waar chronorace de timing doet!
Afwachte dus wa da zaterdag/zondag ga zijn!?
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Is dat daar ook zo ne vettige slijkboel (leem of Velpon) als in Zottegem, of kan je er normaal fietsen zoals in Houffa bij regen?
LMTB
Mountainbiker

Post by LMTB »

De chips zijn zowel voor de benelux als voor de flanderscup geldig, je moet wel een andere nummer afhalen
redbiker
Mountainbiker

Post by redbiker »

Is er iemand van Limburg (buurt van Bilzen) die zaterdag de funklasse gaat rijden in Bertrix?

Zou nl. graag gaan, maar is echt wel ver om alleen de verplaatsing te maken. Iemand die dus samen wil gaan zodat we de kosten kunnen delen (ik kan eventueel rijden) laat maar iets weten.

Eventueel kunnen we ook ergens afspreken op de autostrade ofzo als iemand ergens in de buurt voorbij gereden komt hè.

Alvast hopende op een positief antwoord verblijf ik,

hoogachtend,
Maarten Wauters

(tja, ik stuur nu een bericht vanop m'n werk, waar we meestal in deze stijve zinsconstructie moeten eindigen. ):wink:
The S-man
Mountainbiker

Post by The S-man »

Het is een zeer mooi parcours normaal gezien. Al 1keer gereden in optimale omstandigheden en vorig jaar in de regen. Heel af en toe was het door het slijk dabberen, maar over het algemeen is het redelijk vloeibare modder. Ik zal er wel niet bij zijn doordat ik 6 weken geleden op training bijna ben aangereden door een auto en daardoor sukkel met mijn knie. Misschien kom ik toch wel eens kijken....
soeterke
Mountainbiker

Post by soeterke »

Is er daar ergens een plaats voorzien om met een caravan te staan of een camping nabij?
redbiker
Mountainbiker

Post by redbiker »

Is er echt niemand om bij mee te rijden?

Wil ook graag naar Luik rijden om vanaf daar samen verder door te rijden. Dat is nl. maar een half uur rijden voor mij, waarna ik nog 1u15 verder door moet rijden.

Desnoods mag je ook nog voor mij eindigen in de wedstrijd! Alhoewel, misschien toch niet, afhankelijk hoe de autorit meevalt ;)

Voor eventueel geïnteresseerden, laat liefst zo snel mogelijk iets weten, speel nl. ook nog competitie tafeltennis, wat ik dan zou moeten afzeggen.

Ps. Heb tot nu toe nog nooit iemand gelyncht in de auto, zou dus al toeval moeten zijn moest dit met u gebeuren. ;)
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Als ik de weersverwachtingen hoor, ik zou gaan pingpoingen......
Post Reply