Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
gisteren vanwege de mooie schoolresultaten een nieuw helmke gaan halen. Het gaat over een Bell Slant. Hij stond aan een korting wegens einde reeks dus heb ik maar eentje meegenomen.
En dan ook nog een nieuw frakske (lees: jas) gaan halen. Wel nie om te mtb'en. Het gaat om de Quechua bionassay 500.
Nieuwe pedaaltjes (zie enkele posts terug) wat getuned met nieuwe (kortere) assen.
In feite zijn dit nu Eggbeaters 3Ti.
Qua gewicht bijna 4Ti's, wat scheelt het, een 6 of 7 gram.
Gisteren geleverd bij m'n grootmoeder, Dat mensken krijgt daar de laatste tijd wat binnen
Strakkie die edge installeren en morgen 'ns deftig testen tijdens de ronde
ik heb vrijdag een blackburn delphi 4.0 gekocht , zeer overzichtelijk maar persoonlijk vind ik het niet zo gebruiks vriendelijk , maar ja wat wil ja als je meerdere functies hebt :p ben er zeer content van
Van Belle wrote:gisteren vanwege de mooie schoolresultaten een nieuw helmke gaan halen. Het gaat over een Bell Slant. Hij stond aan een korting wegens einde reeks dus heb ik maar eentje meegenomen.