Yep, 't is den dezen. prachtig stuk.Jeec426 wrote:Is het in deze toch dat er een stukje is door een bos waar je eigenlijk nog coole jumps kunt doen??
06/04/2008 Bertem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Jokke
- Mountainbiker
- Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016
Ik kan Gettah alleen maar gelijk geven.gettah wrote:Dat van die dure 4 euro is dikke zever, deze tocht is elk jaar dikke fun met goeie bev. en een mooi parcours!
Als iedereen zou weten wat het voor een gewone club kost aan moeite en vooral GELD om een mooie TT te organiseren zouden er veel mensen hun mening herzien denk ik...![]()
G.
Het zijn altijd dezelfde zagers die reclameren dat ze 4 (VIER !!! oftewel 160 oude belgische frankskes) moeten betalen. Ze rijden wel met een fietske van 2000 Euro ('k zal nog niet overdrijven).
Maar ze komen wel elke zondag hun TT'ke rijden omdat dat nu eenmaal gemakkelijk is hé. Zelf iets organiseren, ho maar !! Dat kost ze teveel moeite.
Als ik vertel dat wij meer dan 2.000 € geïnvesteerd hebben in onze TT dan heb ik het waarschijnlijk nog schromelijk onderschat.
Tel daarbij nog ongeveer zes maanden voorbereiding. Dan weet je het wel.
Als je 6 € teveel vind voor een tocht van 70 km met twee bevoorradingen, blijf dan thuis en stippel zelf een toertje uit.
Ben daar vorige maand via de brede weg boven geraakt ! Op het zijpadje daarentegen maar tot halverwege geraakt en dan bij het terug naar beneden rijden een tak in mijn derailleur opgeraapt. Mijn Sram x.9 van mijn 2 weken oude fiets al direct de soep ingedraaid... van tegenslag gesproken...
Er ligt zo e kort bultje van 50 meter in Bertembos steil omhoog, hoop dat ze daar voor het brede pad kiezen want wie daar bovenrijd voor de moment mag van mijn part direct naar Peking
Alleszins een mooi maar te duchten stukje !
- Schijfrem
- Mountainbiker
Ik heb daar vorig jaar ergens op een TT eens een steil stuk moeten doen in een stuk bos vlak naast de E40. Men had er toen zelfs een houten ladder op de helling gelegd voor diegene die zelfs te voet niet naar boven geraakten, is het is over dat bos dat het gaat ??Stanislas wrote:Idd een heel schoon stukske. Ligt in een privaat stuk in Hogenbos ter hoogte van Vrebos (Everberg).
Onze TT van 20/04 passeert hier ook!