Olne-Spa-Olne 2008?

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
Buffalo mtb
Mountainbiker

Post by Buffalo mtb »

Ik ga daar ook gaan rijden voor de 65 km.
Nu had ik de vraag of er punten zijn waar we passeren en makkelijk te herkennen zijn? Is omdat mijn vader ook meegaat en hij op een punt of 2 zou komen kijken waar wij passeren.

Groeten
houbenk
Mountainbiker

Re: olne spa olne

Post by houbenk »

Mister T. wrote:
berggeitje1 wrote: Wim toch, zwijgen man :-$
Al die reclame is niet goed voor een kleinschalige marathon die amper last heeft van opstoppingen, prachtige singletracks te bieden heeft, en bij wijlen lekker technisch is... Der zou immers veel te veel volk op afkomen.

Voor de weinigen die er naar toe zullen gaan 8) , 't is op 06.04.2008 te doen. Maar kom niet met te veel hé :wink:
staat het daarom niet op de kalender van de site. ofwel heb ik er serieus naast gekeken...
Frankie
Mountainbiker

Post by Frankie »

Buffalo mtb wrote:Ik ga daar ook gaan rijden voor de 65 km.
Nu had ik de vraag of er punten zijn waar we passeren en makkelijk te herkennen zijn? Is omdat mijn vader ook meegaat en hij op een punt of 2 zou komen kijken waar wij passeren.

Groeten
Kasteel van Franchimont is misschien een goeie plaats om te staan. Daar kwam de tocht vorig jaar toch voorbij, of dat stuk er nu ook nog in zit weet ik natuurlijk niet zeker. Was toen ook daar dat er fotootjes getrokken werden.
DdT
Mountainbiker

Post by DdT »

hmmm...voorspelling voor d'ardennen: +-2 graden, guur weer, met sneeuwbuien voor Zondag. Wordt weer een zompige en koude bedoening.
Kga een setje remblokken sparen en naar den RVV kijken.
WIP
Mountainbiker

Post by WIP »

zal alweer mijn banden eens wisselen zekers.
mijn Dry² vervangen door AT
:evil:
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

mag den deze letterlijk op mijnen buik schrijven!
zit al 3 dagen thuis met buikgriep :(
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

ik ga er ook niet bij kunnen zijn :evil: :evil: :evil:
Mijn rechterknie laat het afweten sinds de VT4 chrono. Dokter geweest, heel waarschijnlijk meniscus en kraakbeenletsel met als gevolg heel waarschijnlijk operatie!
FujiMan
Mountainbiker

Post by FujiMan »

Gelijk de kaarten nu liggen zou het zondagvoormiddag gedurende enkele uren nog wel eens kunnen meevallen.

Morgen daareentegen zou het voor de RVV - gangers wel eens erg nat kunnen worden.
franco
Mountainbiker
Location: kraftstoff X1 kraftstoff H1 kraftstoff H2 Thompson xline carbon

Post by franco »

the sentinel wrote:ik ga er ook niet bij kunnen zijn :evil: :evil: :evil:
Mijn rechterknie laat het afweten sinds de VT4 chrono. Dokter geweest, heel waarschijnlijk meniscus en kraakbeenletsel met als gevolg heel waarschijnlijk operatie!
Ai, klinkt pijnlijk, Ik zal je dan waarschijnlijk niet zien op de cimes de Waimes.
Spoedig herstel he, hopelijk niet te pijnlijk

ps. kan je niets doen met de busjes pitstop van Peter aan je knie :-D
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

franco wrote:
the sentinel wrote:ik ga er ook niet bij kunnen zijn :evil: :evil: :evil:
Ai, klinkt pijnlijk, Ik zal je dan waarschijnlijk niet zien op de cimes de Waimes.
Spoedig herstel he, hopelijk niet te pijnlijk

ps. kan je niets doen met de busjes pitstop van Peter aan je knie :-D
Heb ik al geprobeerd in de koffie maar wil ni echt lukken... kmoet nu wel ni meer naar 't wc gaan :wink:
Post Reply