Houffalize 19 - 20 april 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

als je de foto's van het 4x parcour bestudeerd dan zie je wel linten hangen links ervan en ook nog dat weggetje van die klim, volgens mij zo dit nog moete lukken hoop ik
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

ik heb zonet gelezen op de vwb site dat er ook een nieuwelingen cours is in houffa , hoeveel toeren rijden deze en is dit nieuw?
tsielio
Mountainbiker

Post by tsielio »

Start bk studenten gewoon in het pak van de open of losse start en wedstrijd?
Is die open wedstrijd nog te doen met zoveel rijders op een XC parcours of is het vanaf de eerste singletrack na de 20e positie 'samen in de file'?
bergrat
Mountainbiker

Post by bergrat »

file valt wel mee. als je bij de start de helling van 14% goed kan opfietsen heb je daar zeker geen last van. In ieder geval, ik vindt de start wel vrij lastig en zit meestal in buik van de groep, al een beetje verzuurd, eenmaal bekomen is het de MAX, MAX, MAX wedstrijd of belevenis :bounce: :bounce:
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

bosse wrote:ik ben nu eens benieuwd of de afdaling en klim aan de brandweer er nog inzit want sommige zeggen van wel en sommige van niet , ik hoop van wel , weet iemand dit al zeker?
in december nog samengezeten met mensen vd organisatie en die zeiden me dat de brandweerafdaling er nog in zal zitten.
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

bosse wrote:ik heb zonet gelezen op de vwb site dat er ook een nieuwelingen cours is in houffa , hoeveel toeren rijden deze en is dit nieuw?
ook al gezien... Weet iemand of dit een WB-wedstrijd zal zijn?
poly
Mountainbiker

Post by poly »

jullie kunnen ook eens proberen als je nie te veel luxe nodig hebt,op de camping in het moutainbike dorp zelf.is perfect gelegen en zeer goed bereikbaar.En is niet duur.wij verblijven daar ook met onze club. :wink:
Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

poly wrote:jullie kunnen ook eens proberen als je nie te veel luxe nodig hebt,op de camping in het moutainbike dorp zelf.is perfect gelegen en zeer goed bereikbaar.En is niet duur.wij verblijven daar ook met onze club. :wink:
Waar zet je dan de fietsen?
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

Zouden de nieuwelingen op hetzelfde parcours rijden? :drunk: :drunk: =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Heeft er iemand een idee hoe ja kan terugkomen met de trein welk station is het dichtste zou dat bastogne zijn of hoe zit dat in elkaar die routeplanner heeft geen resultaat via bastogne van mij. Iemand een idee.

grtn roy
Post Reply