Hartslagmeter met geïntegreerde fietscomputer 20euro
Die koffer kopen of niet?
Post by iron gonzo »
zou dit goede kwaliteit zijn om dagelijks te gebruiken?medguy wrote:Ook al gezienHans wynants wrote:in de aldi vanaf 2 april mooie fietsschoenen, een setje zoals gbij de lidl over een paar weken terug en een setje meer lijkende prof schoenen voor de mtb. voor een kleine 35€ te koop
grtz![]()

Post by Hans wynants »
ik heb het onderte model in de lidl gekocht over een paar weken terug voor 20€, ben een week later een setje bij gaan halen omdat deze zer goed zaten. volgens mij kan je deze elke dag gebruiken ja. heb er al enkele keren serieus met in het sluik geploeterd en ze zijn al volledig nat geweest , laten drogen, zand eraf en hupla, weer in orde. natuurlijk kosten ze nu bijna het dubbele in de aldi... ik ga miss zo'n bovenste setje bijhalen, lijkt me iets echteriron gonzo wrote:zou dit goede kwaliteit zijn om dagelijks te gebruiken?medguy wrote:Ook al gezienHans wynants wrote:in de aldi vanaf 2 april mooie fietsschoenen, een setje zoals gbij de lidl over een paar weken terug en een setje meer lijkende prof schoenen voor de mtb. voor een kleine 35€ te koop
grtz![]()
ik heb ook die van de liddl, ga ook de bovenste van den aldie kopen omdat die van de lidl wat traag drogen zeker 2 dagenHans wynants wrote:ik heb het onderte model in de lidl gekocht over een paar weken terug voor 20€, ben een week later een setje bij gaan halen omdat deze zer goed zaten. volgens mij kan je deze elke dag gebruiken ja. heb er al enkele keren serieus met in het sluik geploeterd en ze zijn al volledig nat geweest , laten drogen, zand eraf en hupla, weer in orde. natuurlijk kosten ze nu bijna het dubbele in de aldi... ik ga miss zo'n bovenste setje bijhalen, lijkt me iets echteriron gonzo wrote:zou dit goede kwaliteit zijn om dagelijks te gebruiken?medguy wrote: Ook al gezien![]()
![]()
Post by iron gonzo »