06/04/2008 Bertem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Daim
Mountainbiker

Post by Daim »

Wat me wel opvalt is dat je voor de 27-40-48 Km €4 moet betalen, maar de 48 krijgt 2 bevooradingen en de 27 en 40 slechts 1.
Ze betalen beiden evenveel, ik ben gewoon opzoek naar de logica.
Ik wens me dan ook te excuseren voor dit kommaneuken, het is maar een vaststellng.
De autist in me is weer even naar boven gekomen.
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

bonie+kevin wrote:
Schijfrem wrote:
blazer wrote:sorry hoor maar 4 en 6 euro vind al wel veel , waar eindigd dat :^o :^o
Zagevent :evil:
Doe de dag ervoor mee aan de ronde van Vlaanderen en schrijf u in voor de MTB!
Zowel de 28-54-75 km MTB tochten kosten u 16 euro. #-o

Is dat beter soms ??????
Ga jij naar de ronde en betaal jij 16 Euro? Voor de ene is 16 Euro te veel en voor de andere 4 of 6 Euro, dus iedereen zijn keuze hé.
Ik ga in ieder geval naar Diest en betaal drie Euro en das ook ne goei hoor.
Ik ga niet naar de RVV.
Je heb voor een stuk gelijk maar ik vind persoonlijk dat je voor een bedrag tussen de 3 en 6 euro niet te klagen hebt. De organiserende club moet toch ook iets in kas kunnen brengen en er is duidelijk een onderscheid tussen massa evenementen zoals de RVV, Fereyn pijl, VT4 happening aan de ene kant en de kleine MTB-fietsclubs aan de andere kant. Deze kleine clubs hebben het al niet gemakkelijk en dan vind ik het niet kunnen dat men begint te klagen voor amper 4 of 6 euro. 1 pakje sigaretten kost tegenwoordig al meer en da´s ongezond, een tochtje met drank en een bevoorrading voor maar 4 tot 6 euro is toch niet te duur voor al het plezante en gezonde dat je ervoor aangeboden krijgt.

BTW: Deurne-Diest heb ik ook al gereden en deze is ook een aanrader, veel plezier daar :-) :wink:
morriske
Mountainbiker

Post by morriske »

papasven wrote:
morriske wrote:ik gaan nog is komen proberen,al 2 jaar gestart maar niet kunnen uitdoen, t eerste jaar problemen met derry en vorig jaar was mijne kader kapot gegeaan, nu gaan we der terug voor gaan zelle
Endorfin ???
nenee, ne granville
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

spooky wrote:Wij zijn hier nog niet geweest, maar ik denk dat wij dit jaar gaan afkomen.
Hoe is het modder gehalte hier?
doenbaar?
Heb vandaag heel wat stukken gedaan die vorig jaar in de TT zaten en het was te doen, het is geen TT die kilometers lang over weidegrond gaat waardoor het baggeren van de eerste tot de laatste kilometers is.
Meestal harde en goedbereidbare veldwegen en voor de rest bosgrond.
Op sommige plaatsen zal het na de regenval van de laatste paar weken onvermijdelijk zijn om voet aan grond te zetten, vooral in de afdalingen ligt het er op sommige plaatsen geweldig slecht bij.

Er ligt zo e kort bultje van 50 meter in Bertembos steil omhoog, hoop dat ze daar voor het brede pad kiezen want wie daar bovenrijd voor de moment mag van mijn part direct naar Peking ;-)
davefsr
Mountainbiker

Post by davefsr »

Er ligt zo e kort bultje van 50 meter in Bertembos steil omhoog, hoop dat ze daar voor het brede pad kiezen want wie daar bovenrijd voor de moment mag van mijn part direct naar Peking ;-)
tot aan die uitstekende wortel maar verder idd zeer lastig.
over paar weken vlot boven geraakt maar toen was het droog 8)

zeer mooie tocht btw! ook aanwezig met een paar blue riders
gettah
Mountainbiker

Post by gettah »

Ik kom hier elk jaar met veel plezier bollen, zie maar dat mijn vriendin terug achter den toog staat !! :-D
Dat van die dure 4 euro is dikke zever, deze tocht is elk jaar dikke fun met goeie bev. en een mooi parcours!

Als iedereen zou weten wat het voor een gewone club kost aan moeite en vooral GELD om een mooie TT te organiseren zouden er veel mensen hun mening herzien denk ik... :roll:

Tot zondag !

G.
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

Mooi tochtje hoor hier in Bertem.

Op de website van de Bierkarboys staat er een verslagske en wat foto's van 2007.

De 70km is toch vrij pittig.

http://www.bierkarboys.be

8)
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

LuckyIron wrote:Mooi tochtje hoor hier in Bertem.

Op de website van de Bierkarboys staat er een verslagske en wat foto's van 2007.

De 70km is toch vrij pittig.

http://www.bierkarboys.be

8)
Aangezien ik toch van wat afwisseling hou : is er veel verschil met de tt in Overijse van dit weekend ? Anders wordt het Deurne-Diest nog eens denk ik.
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

P° wrote: Aangezien ik toch van wat afwisseling hou : is er veel verschil met de tt in Overijse van dit weekend ? Anders wordt het Deurne-Diest nog eens denk ik.
Bertem en Overijse zijn totaal verschillend. Zeker geen overlappingen!

TT van Bertem zal wel die kanten opgaan: kortenberg, everberg, leefdaal, vossem, ...!

8)
Jeec426
Mountainbiker

Post by Jeec426 »

Is het in deze toch dat er een stukje is door een bos waar je eigenlijk nog coole jumps kunt doen??
Post Reply