25/05/2008 Duathlon Grobbendonk
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
25/05/2008 Duathlon Grobbendonk
Op 25 mei vindt in de kazerne van Grobbendonk een duathlon plaats ten voordele van sporten tegen kanker. De afstanden zijn 4km lopen, 28km MTB en 4 km lopen. Men kan zowel solo als duo inschrijven. Er is elektronische tijdsregistratie en bevoorrading voorzien. Start solowedstrijd 12.30 uur. De duo's starten om 15.00.
Men kan die dag ook de wegrit of veldtoertocht rijden.
Info en inschrijvingen via www.troontrappers.be
Men kan die dag ook de wegrit of veldtoertocht rijden.
Info en inschrijvingen via www.troontrappers.be
- SteveHillen
- Mountainbiker
Post by SteveHillen »
Ik heb dit nog nooit gedaan maar het lijkt me wel eens leuk om te doen. Zeker en vast omdat het voor een goed doel is.
Enig idee wat het niveau is?
Voor de 10uren zijn we er ook bij.
mvg,
Steve
Enig idee wat het niveau is?
Voor de 10uren zijn we er ook bij.
mvg,
Steve
Even wat meer uitleg aangaande het parcours: De loopronde zal grotendeels over verharde wegen gaan. Het mountainbikeparcours zal bestaan uit 5 ronden van 5.6 km en zal hetzelfde zijn als dat van de 10 uren. Dit wil zeggen, een vrij snel parcours in het militaire domein, met als aanloop enkele mooie singletracks en een korte beklimming, gevolgd door een sneller stuk richting kazerne. Overal kan goed worden ingehaald.
Het niveau is van die aard, dat iedereen, zowel geoefende duathleet als beginner een fijne namiddag gezond sporten kan beoefenen.
Het niveau is van die aard, dat iedereen, zowel geoefende duathleet als beginner een fijne namiddag gezond sporten kan beoefenen.
- SteveHillen
- Mountainbiker
- de vallende mountainbiker
- Mountainbiker
Post by de vallende mountainbiker »
ik denk dat ik ook eens meedoe,ik heb vorige week met de duo's de duathlon in lille gedaan en het smaakt naar meer
..niet dat we zo geweldig waren in de einduitslag maar het was gewoon plezant..
is er enige mogelijkheid tot parkoerverkenning voorzien??zodat we toch ongeveer weten waar te rijden??
mvg
is er enige mogelijkheid tot parkoerverkenning voorzien??zodat we toch ongeveer weten waar te rijden??
mvg