bedankt dickino
leuke souvenir van een mooie en goed georganiseerde rit
30/03/2008 Kortrijk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: FOTO'S
Komen er nog foto's? Ik dacht van toch een stuk of 3 keer op de foto te staan.dickino wrote:Hallo,
hier al de eerste foto's :
http://www.mtb-live.com
"Nederlands" -> "fotoalbum" -> "Toertochtfoto's" -> "2008/03/30 Toertocht Kortrijk Watemolen"
- dickino
- Mountainbiker
Ik denk dat er nog foto's zullen komen maar dan van de KWB zelf !!!Kabila wrote: Komen er nog foto's? Ik dacht van toch een stuk of 3 keer op de foto te staan.
http://www.kwb-heule-watermolen.be
Dit zou wel iets langer kunnen duren
- Bahamontes Wacky racer
- Mountainbiker
Post by Bahamontes Wacky racer »
7 Wacky's zorgend voor bijna de helft van de sporen op het 65km-parcours. Lees hun verslag op www.wackyracers.be.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Ik heb daar enen van jullie op een kort supersteil klimmetje zien een koprol doen. Zag er goed uit, die koprol. Het trachten naar boven rijden werd dan ook al na 1 poging opgegeven...Bahamontes Wacky racer wrote:7 Wacky's zorgend voor bijna de helft van de sporen op het 65km-parcours. Lees hun verslag op www.wackyracers.be.
- fast & furious
- Kerstman
- Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006
Post by fast & furious »
Gisteren zonder de Furious naar Kortrijk afgezakt en dan maar alleen de 65kilometer(66)afgebeuld.
Na een maand nie gebikt te hebben moet ik toch toegeven dat ik meer dan 'zochte' was(3u25min).
Ben eigenlijk wel blij dat ik mijn gedacht gedaan heb,want als je diene
kritiek las van verleden jaar had je den indrukdat je ging vliegen over
dat tochtje,awel al degene die gingen 'vlammen'zou ik graag ne keer meenemen op dat 'boanetochtje'.
PRACHTIG parcour,da vond ik,kon volgens mij nie vebetert worden.
Ik ga nu één minpunt noemen en dat was die diepe geul aan die voetgangersbrug over de autostrade.
Daar mocht wel een bordje gestaan hebben met 'GEVAAR'!
Ben er volgend jaar ZEEEEEEKERS weer bij(heb mij veel te veel gejeund)
Proficiat aan de organisatie en de parcourbouwers
de Fast
Na een maand nie gebikt te hebben moet ik toch toegeven dat ik meer dan 'zochte' was(3u25min).
Ben eigenlijk wel blij dat ik mijn gedacht gedaan heb,want als je diene
kritiek las van verleden jaar had je den indrukdat je ging vliegen over
dat tochtje,awel al degene die gingen 'vlammen'zou ik graag ne keer meenemen op dat 'boanetochtje'.
PRACHTIG parcour,da vond ik,kon volgens mij nie vebetert worden.
Ik ga nu één minpunt noemen en dat was die diepe geul aan die voetgangersbrug over de autostrade.
Daar mocht wel een bordje gestaan hebben met 'GEVAAR'!
Ben er volgend jaar ZEEEEEEKERS weer bij(heb mij veel te veel gejeund)
Proficiat aan de organisatie en de parcourbouwers
de Fast
- dickino
- Mountainbiker
De foto's staan erop !!!dickino wrote:Ik denk dat er nog foto's zullen komen maar dan van de KWB zelf !!!Kabila wrote: Komen er nog foto's? Ik dacht van toch een stuk of 3 keer op de foto te staan.
** kijk maar eens naar die foto van de bevoorrading **
- Enfant terrible
- Mountainbiker
Post by Enfant terrible »
Bij deze willen we als organisatie alle deelnemers bedanken voor het vertrouwen dat ze ons geshonken hebben en voor de fijne reacties nadien.
Ook een pluim voor jullie zelf die het weerom eens opgebracht hebben om (voor de zoveelste keer deze winter) de regen en de modder te trotseren.
Ook een pluim voor jullie zelf die het weerom eens opgebracht hebben om (voor de zoveelste keer deze winter) de regen en de modder te trotseren.
Super, dank voor de tipdickino wrote:De foto's staan erop !!!dickino wrote:Ik denk dat er nog foto's zullen komen maar dan van de KWB zelf !!!Kabila wrote: Komen er nog foto's? Ik dacht van toch een stuk of 3 keer op de foto te staan.
** kijk maar eens naar die foto van de bevoorrading **