29/03/08 Assebroek-Brugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
clubboys
Mountainbiker

Re: /

Post by clubboys »

uncle sam wrote:
Killerbeetje wrote:Uncle sam stop het aub. [-o< Een regel rechte veldtoertocht(zonder veld)MTB onwaardig waar haal jij dat??Gebeten door de franse terils ..en op 24 feb wist je nog niet waar de grensovergang Rekkem was . Nu ik je toch hoor om 11H 52 hoe was het in Herinnes? Of ben je misschien niet geweest , teveel regen??? Wij raketmannen rijden reeds jaren in Frankrijk ( Ambleteuse, Beuvry, Wissant , Acquin-Westbecourt, Fauquembergues, Seninghen , Colembert, Tourneghem ea ...)Omdat we op de grens liggen. Maar daarom breken we nog geen andere tourtochten af. En zeker deze niet
Verwacht geen comments meer van mijnen kant, goede of slechte toertocht. Men mag hier toch geen kritiek plaatsen of je wordt de boeman van het topic.
Trouwens blij voor jouw dat je reeds zoveel jaren in Frankrijk rijd
:roll:, moet ik nu huilen?
uncle sam, misschien moet je eerst eens nadenken voor je een post plaatst wan t blijkbaar kan je zelf niet tegen al te veel commentaar [-X [-X
zone30
Mountainbiker

Post by zone30 »

genoten van de tocht, misschien niks speciaals maar alles ok, en veel bekende stukken, uitpijling niet altijd duidelijk maar indien verkeerd lag dat meer aan ons dan aan de uitpijling zelf, opletten en naar het bord kijken hebben ze mij altijd geleerd, bevoorrading was geen buffet maar neem aub zelf iets mee, geen honger/dorst gehad integendeel, qua road/offroad vond ik het ook ok, er zijn veel slechter die hier op het forum niet afgebroken worden.
aan de organisatie voor mij was het OK en laat je niet ontmoedigen,
aan de nega's organiseer een tocht vanuit dezelfde startplaats, zonder bloso, zonder road, met unieke stukken offroad, met technische stukken, doen jongens we komen genieten
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Herder Alex² wrote:
jervanheg wrote:De passie om van een TT iets deftig van te maken vind je enkel terug bij MTB-gepassioneerden, denk ik zo.
Zo te horen is deze WT-club wél enthousiast en willen ze er volgend jaar iets van maken. Ik geef hen die kans alleszins.
da's pas een ingesteldheid... Hier dus ook van deze mening! :wink:

Ik merk inderdaad dat de organisatie de kritieken die hier kwamen ook zullen meenemen naar hun volgende organisatie... Zo moet dat zijn! =D>
bouten
Mountainbiker

Post by bouten »

Wat de bepijling betreft heb ik al meermaals
meegemaakt dat als er een wandeltocht over
hetzelfde parcours passeert er pijlen verdwijnen :(
Verder denk ik dat de Breydelzonen met onze kritieken
zullen rekening houden en kom ik volgend jaar
zeker terug :wink:
de P
Mountainbiker

Post by de P »

hey, alles is hier al gezegd zeker ! Neem er lessen uit !
wat mij persoonlijk stoorde was die "bevoorrading" en die rotte gele pijlen van de rit van Oedelem (nog nooit gehoort van afpijlen) waardoor ik misreden ben (maar daar kunnen jullie niks aan doen).
Volgend jaar kom ik terug en dan kunnen we nog eens "klappen" ééé

grtz

P
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Hoi,

Ben ook het spoor bijster geraakt rond 42 km (mijn teller vergeten en het moeten vragen aan een chouffe-rijder die ook op zoek was naar de juiste pijl.
Heb al bij al toch kunnen genieten van de tocht in het lentezonnetje, gelukkig was er nog een beetje wind, wat de tocht iets lastiger heeft gemaakt :bounce: :bounce: .
In de douche nog den "Dark Dingo" tegen het lijf gelopen.
Ik geef de organisatie een beetje respons en kom volgend jaar terug.

Grtzz

Pompierke
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

jurgen tanghe wrote:Mag ik ook meegeven dat er ook positieve kritieken zijn binnengekomen, zowel mondeling als van mensen die ons rechtstreeks mailen hieromtrent. We ontvingen tenslotte 582 deelnemers, waaronder het merendeel tevreden fietsers. We weten altijd wel iets op te merken over een organisatie, maar is het daarom onmiddellijk volledig slecht?? #-o #-o
niet vergeten dat jullie afgelopen zaterdag de énige TT in de wijde omgeving waren hé :wink: dat geeft ongetwijfeld een licht vertekend beeld van het aantal deelnemers t.o.v. "drukkere" weekends (buiten maart/april)... als jullie woord houden en grondig werken aan het MTB-gevoel van deze rit, zit er zeker toekomst in zo'n organisatie
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

allo,
omstreeks 12.30u gestart voor de grote rit met een kapotte fietscomputer :evil: geen besef van het aantal kilometers of snelheid!!na enkele km aansluiting gevonden bij een sympathieke dokwerker die op slechts 2 km van de start woonde en aan de bevoorading overwoog om lid te worden van de brydelzonen!!de ganse rit vlotjes afgemaald en wij hebben echt nergens misreden!!er was eindelijk nog eens een zonnetje en de factor "genieten" was wel hoger dan vorige week,waar ik naar nevele ben getrokken!!ik probeer altijd een beetje op voorhand mijn kalender te plannen om zo nooit teveel in de zelfde regio te rijden!!dan heb je zeker da deja-vu gevoel niet!!e n wat betreft die andere fluo gele pijlen...daar kan de organisatie van assebroek niet aan doen [-X tzijn verdorie de mannen van oedelem die moeten maken dat de pijlen reeds opgehaald zijn!!en inderdaad de bevoorading was naar mb-normen wat pover maar ik heb het nog slechter geweten,zulle!!!waar er alleen water te verkrijgen was!! [-X :evil: ik heb ook altijd zelf wa bij om in nooggevallen te verorberen!!over het parcour...tja beverhoutsveld zal mij nooit liggen daar ik niet van die lange "rechtdoor" stroken hou maar vond wel die eerste strook door het natuurgebied de moeite!!ik kan mij niet herrineren dat hier een andere tt door rijdt:roll: we kregen ook een parcour voorgeschoteld die volledig berijdbaar was en geen "te voet" toestanden want dan is de zin ook meestal over!!de afspuitstand was goed,de douches warm (aangename kennismaking pompierke :wink: )en de aprés zéér gezellig met bekende en minder bekende gezichten.trouwens...één van degezelligste plekken om een aprés te hebben :drunk: dan vliegensvlug met mijne ferrari naar huis want 'k was bijna te laat in het restaurant #-o allemaal de schuld van die slechte mensen van forumbikers die maar bleven kippeboutjes bestellen!! :^o
brydelzonen...laat jullie niet ontmoedigen en probeer van volgend jaar een sportje hoger te klimmen op de mountainbike ladder!!voor mij was het een aangename namiddag!!beter 43 km te biken dan helemaal géén tt!!! vriendelijke groeten...
dingo 8)
dhoop
Mountainbiker
Location: http://www.wielertoerist.be/dhoop/;TREK 8500;GIANT defy1

Post by dhoop »

alles is al gezegd bevoorrading kon beter is een feit toch keihard afgezien was al een paar weken geleden :oops: meer moeten trainen :lol:
Wacky Webbie
Mountainbiker

Post by Wacky Webbie »

Ikzelf ben van Sint-Pieters Brugge en ben ook rond 08u van start gegaan...
Ik ben met de fiets naar Bloso gereden en ik heb langs de ring wél bordjes zien hangen met daarop "VTT", misschien hadden ze een kant vergeten...
Ondanks het feit dat de route voor mij over zeer bekende wegen ging, heb ik me goed geamuseerd... ik vond het eerst wel jammer dat we het Veltembos links lieten liggen, maar het stukje achter het Paalbos heeft mij aangenaam verrast!
Al bij al dus een leuke tocht, de volgende edities nog wat bijsleutelen en dan hebben we hier steevast een toppertje van een TT!
Locked