1ste Vlaamse Ardennen Herder Marathon - 24/5/08 - Maarkedal

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Frog 075 wrote:Eigenlijk vind ik het jammer dat onze club dit organiseert :lol:
Kan dan niet zelf de 125 rijden :evil: :lol:
Suc6 en veel bikegenot toegewenst jongens. Hopelijk zijn jullie allemaal al in een beresterke conditie 8)
Dat is natuurlijk een ferme keerzijde van de medaille. Echter is het bepijlen en verkennen van de toer waarschijnlijk nog zo leuk.
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Op snowboardvakantie onze schitterende leraar Sven ook warm gemaakt voor deze rit. Hoogstwaarschijnlijk is hij ook paraat met enkele makkers.

Nu enkel nog 8 weken flink trainen teneinde deze helletocht te proberen uitrijden...
BikingBrecht
Mountainbiker

Post by BikingBrecht »

Ik had deze tocht graag gereden. Maar het zal helaas niet voor dit jaar zijn.
Ik heb me op het werk opgegeven om deel te nemen aan een bedrijvencompetitie in Mechelen. En deze gaat nu net ook op 24 mei door.

Alvast veel succes aan de organisatie en de deelnemers aan deze marathon.
2Special
Mountainbiker

Post by 2Special »

zwiebertje wrote:Als beginner (heren)is die 60 km aan te raden op voorwaarde dat je een beetje doseert,anders loop je hier ook al tegen de ](*,) .
Het is wel al tegen de 1000 hm aan,een zeer mooie uitdaging voor de beginners! :bounce:
Als complete beginner denk ik dat ik serieus zal mogen doseren wil ik de 60 km overleven...
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

mannen onderschat regio schuusse nie hahahaahahahaha op en neer =D> =D> ,Ze gaan alle hellingen zoeken die er tevinden zijn denk ik =D> =D> .Doseren zal zeker moeten , alleen starten op berg ten houte alleen =P~ .Jaren de scherprechter geweest ronde van vlaanderen , met foreest ,taaienberg, eikenberg, varent,boingeberg , kluis , berendries , meschien ook koppenberg, kortekeer mannen ik kijk er al naar uit :bounce: :bounce: , ze kunnen overal naar toe.Ben er eigenlijk zeker af dan er vele van de bergjes zullen inzitten [-o< =D> dga genieten worden van de streek en de bergen :wink: .Denk da dan de hemel zal opengaan voor allen mountebikers =D> =D> :lol:
basto
Mountainbiker

Post by basto »

Ik had ook graag meegedaan, maar omdat ik op zondag 25 mei deelneem aan de 25 km van Brussel, zal het voor volgend jaar zijn.

basto 8)
WouterDM
Mountainbiker

Post by WouterDM »

basto wrote:Ik had ook graag meegedaan, maar omdat ik op zondag 25 mei deelneem aan de 25 km van Brussel, zal het voor volgend jaar zijn.

basto 8)
't Is volgens mij maar 20km in brussel ipv 25, dus dan kan het nog net? :P
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Net de site bekeken, ziet er geweldig de max uit.
Morgen er direct voor zorgen dat ik die dag vrij heb op het werk, zodat ik mij aan de 56 km kan wagen.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

deze passage is best tof om te lezen
De herders zijn speciaal bij de duivel langs geweest om hem het parcours voor te leggen. En hij zag dat het goed was, en hij zal meerijden op zaterdag 24 mei, maar wees maar gerust dat hij op de zevende dag zal moeten uitrusten! Hij vertelde ons ook dat hij een paar van zijn mannekes ging meebrengen, ge kent ze wel, ze hebben elk een hamer
Ik waag me nog steeds aan de 85 of 103 km tenzij de dag het anders uitdraait natuurlijk.

Massini 8)
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Gewoon een vrijblijvende tip aan de herders:

Ik ken de Vlaamse Ardennen wel wat, maar eerder de streek ten westen van oudenaarde en Maarkedal (naar West-Vlaanderen toe).

Het zou meen ik zeer leuk/boeiend zijn mochten de klassieke beklimmingen (die we bijv. ook van de RvV) kennen aangeduid zijn met een bordje. Dan weet je wat je aan het oprijden bent, en de volgende keer je naar de koers kijkt, kan je dan niet alleen meekijken, maar ook meevoelen :lol:

En als je dan toch bezig bent: aantal HM en stijgingsgraad is ook mooi meegenomen :wink: ("je heeft ze een vinger en..." :lol: )
Post Reply