30/03/2008 Kortrijk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Roadrunner
- Mountainbiker
Post by Roadrunner »
Ik kan alleen maar zeggen ->
. Langs de Leie lastig maar echt de moeite. Droomparcours, bevoorrading perfect en hoge druk lans ideaal om dan met een propere fiets verder te rijden. Wel iemand zien afvoeren met een ziekenwagen -> na de scherpe afdaling naast de autostrade -> hopelijk alles ok. Greetz en zeker tot volgend jaar.
-
herder pollie
- Mountainbiker
Post by herder pollie »
onbegrijpelek dat deze tt in de grond wordt geboord !!!!
we zijn met een meute herders afgezakt naar deze tt en we waren het unaniem eens "dit is wel een goede tt"
leuke afwisseling van off-road stroken ,grindpaden,kerkwegels ,technische hoogstandjes(waar verschillende bikers niet durfden)enz...
goede bevoorading(een buffet)
goede uitpijling en een leuke après
kortom een leuk ritje
van de weersomstandigheden trekken we ons niets aan en daarkan de organisatie ook niets aan doen"enkel de mietjes bleven thuis"
blijkbaar is er daar in west-vlaanderen een kliekje die alle toertochten onderuit wil halen tenzij het hun eigen tocht is natuurlijk !!!
dit vind ik totaal ongepast want er zijn nog wel degelijk goede mountainbiketochten in westvlaandern
we zijn met een meute herders afgezakt naar deze tt en we waren het unaniem eens "dit is wel een goede tt"
leuke afwisseling van off-road stroken ,grindpaden,kerkwegels ,technische hoogstandjes(waar verschillende bikers niet durfden)enz...
kortom een leuk ritje
van de weersomstandigheden trekken we ons niets aan en daarkan de organisatie ook niets aan doen"enkel de mietjes bleven thuis"
blijkbaar is er daar in west-vlaanderen een kliekje die alle toertochten onderuit wil halen tenzij het hun eigen tocht is natuurlijk !!!
dit vind ik totaal ongepast want er zijn nog wel degelijk goede mountainbiketochten in westvlaandern
DAT HEBT GE NU NE KEER GOED GEZEGD POLLIE.herder pollie wrote:onbegrijpelek dat deze tt in de grond wordt geboord !!!!
kortom een leuk ritje
Ps: Passeerde deze tocht ook niet via de Keiberg in Heestert?
Heb er de pijltjes zien hangen.
Allée, hier mogen tenminste nog pijltjes hangen....
-
edy
- Mountainbiker
Als er nu nog iemand klaagt dat deze tocht geen off road gehalte genoeg heeft dan weet ik het ook niet meer.
Dit was de zwaarste tocht die ik in de voorbije maanden heb gereden.
Dit was echt stoempen van begin tot einde, ik was een uur later thuis dan voorzien.
Goede organisatie en bepijling, en de uitgebreide bevoorradingen waren telkens meer dan welkom.
Opnieuw zijn mijn remblokken versleten en nu zijn mijn spd pedalen ook nog eens kapot, deze winter is mtb toch wel een heel dure hobby geworden.
Dit was de zwaarste tocht die ik in de voorbije maanden heb gereden.
Dit was echt stoempen van begin tot einde, ik was een uur later thuis dan voorzien.
Goede organisatie en bepijling, en de uitgebreide bevoorradingen waren telkens meer dan welkom.
Opnieuw zijn mijn remblokken versleten en nu zijn mijn spd pedalen ook nog eens kapot, deze winter is mtb toch wel een heel dure hobby geworden.
- dickino
- Mountainbiker
Hallo,
Na enkele afzeggingen heb ik deze rit vanmorgen alleen aangevat. Had niet veel verwachtingen van deze rit door het commentaar op dit forum. Maar ben toch om 7u opgestaan om van Brugge te komen voor deze TT.
Awel :
- Alle plaats op parking ( van Shopping centrum )
- Inschrijving -> plastieken lintje ( niet super maar toch )
- De rit : ik heb al veel in de streek gereden en heb toch zeker 2 nieuwe stukken gedaan ( Die putten en beklimming na kasseistrookje, naar rechts en dan naar boven in dat bosje ) en on-road, ik was blij om even on-road te rijden.
- De bevoorrading -> SUPER ( zonder woorden )
- De pijlen -> zeergoed ( geen enkele keer mis gereden )
- Afspuitplaats -> meerdere goede tuinslangen, alle tijd.
- Douche's -> apart voor dames, voor heren lekkere warme douche
- Après -> Gratis boterham
- .........
Tot volgend jaar !!!
PS : 2 maal foto's getrokken, wanneer en waar op het internet ???
Awel :
- Alle plaats op parking ( van Shopping centrum )
- Inschrijving -> plastieken lintje ( niet super maar toch )
- De rit : ik heb al veel in de streek gereden en heb toch zeker 2 nieuwe stukken gedaan ( Die putten en beklimming na kasseistrookje, naar rechts en dan naar boven in dat bosje ) en on-road, ik was blij om even on-road te rijden.
- De bevoorrading -> SUPER ( zonder woorden )
- De pijlen -> zeergoed ( geen enkele keer mis gereden )
- Afspuitplaats -> meerdere goede tuinslangen, alle tijd.
- Douche's -> apart voor dames, voor heren lekkere warme douche
- Après -> Gratis boterham
- .........
Tot volgend jaar !!!
PS : 2 maal foto's getrokken, wanneer en waar op het internet ???
Ik vond het nie slecht, alleen het beginstuk was nogal saai...
1 van de zwaardere ritten als je het mij vraagt & soms ook een beetje gevaarlijk (cfr. afdaling na de brug over de autostrade in Marke
). Heb moeten opgeven na een valpartijtje met (gelukkig enkel) een gebroken linkershifter & heb de 40 niet kunne uitrijden 
1 van de zwaardere ritten als je het mij vraagt & soms ook een beetje gevaarlijk (cfr. afdaling na de brug over de autostrade in Marke
- brokkerieder
- Mountainbiker
Post by brokkerieder »
Aan de biker die mij vroeg om rond kilometer 6-7 uit te kijken
naar een verloren fietscomputer,
Sorry niets gevonden.
Ik heb enkele malen te voet gecontroleerd maar een onbegonnen zaak.
naar een verloren fietscomputer,
Sorry niets gevonden.
Ik heb enkele malen te voet gecontroleerd maar een onbegonnen zaak.
- Deefke
- Mountainbiker
Vandaag de 65 km gedaan als één van de weinige. Bij aankomst gehoord dat er maar 25 man de grote afstand gedaan hebben. Velen werden in de eerste 10 km waarschijnlijk afgeschrikt door het stuk langs de leie.
Ik vond het een goede organisatie. Meer offroad moest het zeker niet zijn in deze omstandigheden. Gelukkig was er een warme douche achteraf
.
bedankt aan de organisatie en doe zo verder.
Tot volgend jaar.
Ik vond het een goede organisatie. Meer offroad moest het zeker niet zijn in deze omstandigheden. Gelukkig was er een warme douche achteraf
bedankt aan de organisatie en doe zo verder.
Tot volgend jaar.