30/03/2008 Kortrijk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
slik20
Mountainbiker

Post by slik20 »

zal er ook zijn
mag je al om 7;30 starten?
Enfant terrible
Mountainbiker

Post by Enfant terrible »

slik20 wrote:zal er ook zijn
mag je al om 7;30 starten?
Normaliter 8u maar wellicht zijn we reeds klaar om 7u45.
slik20
Mountainbiker

Post by slik20 »

ok tot morgen
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Ik weet dat ik een beetje laat ben met mijne meteobazaar maar ik was er 3 dagen niet, er wordt regen voorspelt morgen maar dat zal waarschijnlijk alleen voor het oosten zijn, ZW vlaanderen is kans klein (ik zeg klein omdat ik anders boze reacties krijg) ik ben er morgen ook, en idd ti's zomeruur he, weer uurtje minder slapen :roll: doet me eraan herinneren dat ik de berijdbaarheidsicoontjes op mtb-you nog moet wijzigen naar ...rood ?

Towt morgen !

Grtz Timo
rEvo
Mountainbiker
Location: Thompson master carbon XTR en een 'steekkar' voor als er een halve meter slijk ligt...

Kortrijk

Post by rEvo »

Chapeau, voor deze super organisatie..
Het was een superrit, inderdaad in het begin langs de Leie , was het even op de tanden bijten, maar verder een prachtig afwisselend parcour.
Toch wel één van mijn beste ritten dit jaar.
De rit , de bevoorrading, de douche, de sympathie van alle medewerkers, voor mij zeker een 10 op 10.

dank je wel en zeker tot volgend jaar !!!
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

3 Jaar naeen naar hier gekomen, 2 jaar een tegenvaller, maar ik wou deze organisatie toch nog een kans geven, voor mij persoonlijk viel het opnieuw zwaar tegen, ik weet dat er mensen zijn die dit soort ritten graag hebben maar mijn ding is het niet en zal het ook nooit worden, sorry maar dit was mijn laatste keer op deze tt.

Greetings the voltman
Lincky
Mountainbiker

Post by Lincky »

Juist de modder van tussen m'n tanden gewassen, en wat bekomen van de korte nachtrust.
I.V.M de rit: WEER een goede organisatie, WEER vriendelijke mensen, WEER goed gereden, alleen was het geen WEER.
Toch WEER boven de 300 inschrijvers en dat voor het platteland van Heule en omstreken.
Hopelijk mogen we er volgend jaar weer bij zijn.
mijn ding is het niet en zal het ook nooit worden
Verkeerde fiets gekocht?
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Lincky wrote:Juist de modder van tussen m'n tanden gewassen, en wat bekomen van de korte nachtrust.
I.V.M de rit: WEER een goede organisatie, WEER vriendelijke mensen, WEER goed gereden, alleen was het geen WEER.
Toch WEER boven de 300 inschrijvers en dat voor het platteland van Heule en omstreken.
Hopelijk mogen we er volgend jaar weer bij zijn.
mijn ding is het niet en zal het ook nooit worden
Verkeerde fiets gekocht?
Integendeel dit is voor mij geen mountainbikeparcours maar veldrijden, volgende week olne-spa-olne, ge hebt hier dus niet met een groentje te maken, maar heel veel tochten in onze streek zijn ook prachtig, geef mij maar het technische werk.

Greetings the voltman
Lincky
Mountainbiker

Post by Lincky »

Aja, juist k'heb één gezien met een cyclofiets, t'was te doen met een cyclo.
Haja, ieder zijn ding é.
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Lincky wrote:Aja, juist k'heb één gezien met een cyclofiets, t'was te doen met een cyclo.
Haja, ieder zijn ding é.

Yeps da bedoel ik nu net, het is zeker niet mijn bedoeling deze tt in de grond te boren, want zoals ik in mijn eerste post zei, er zijn mensen die wel van zulke parcours houden. :wink:

Greetings the voltman
Post Reply