sven nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Locked
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

devil biker wrote:waar hangt hij tegenwoordig uit ?

heb ik gevonden op het internet : http://www.123video.nl/playvideos.asp?M ... mnu=3&Rnd=
#-o
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Volgens Michel Wuyts gaat Sven Nys naar Landbouwkrediet 8-[ voor 3 seizoenen toch gehoord op commetaar van Parijs-Roubaix
wordt nu van de week voor gesteld in de pers...
medguy
Mountainbiker

Post by medguy »

=P~ Ik zou bij rabobank blijven, kheb bij landbouwkrediet altijd zo het gevoel dat die mensen daarin nooit niet zo goed zijn... 8-[
Tegenover Rabobank met Flecha, Frere, Boom,...

Medguy
Antonio's pizza
Mountainbiker

Post by Antonio's pizza »

En als hollander past nyske dan ook beter in een hollands ploeg, kan hij weer lekker tegen de belgen rijden.
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

Antonio's pizza wrote:En als hollander past nyske dan ook beter in een hollands ploeg, kan hij weer lekker tegen de belgen rijden.
Dat gij vanuit uw amerikaanse troon nog de moeite doet om het veldrijgebeuren in ons landje een scheet groot te volgen, daar verschiet ik van. Waarschijnlijk hebben ze in de USA toch véél betere veldrijders, niet ?
Canyon Luc
Mountainbiker

Post by Canyon Luc »

rikske waarom moet je anton altijd uit zijn kot lokken??????

om hem straks weer de huid vol te schelden [-X [-X
sorry hoor maar ik vind je zielig :evil: :evil:
Antonio's pizza
Mountainbiker

Post by Antonio's pizza »

Rikske wrote:
Antonio's pizza wrote:En als hollander past nyske dan ook beter in een hollands ploeg, kan hij weer lekker tegen de belgen rijden.
Dat gij vanuit uw amerikaanse troon nog de moeite doet om het veldrijgebeuren in ons landje een scheet groot te volgen, daar verschiet ik van. Waarschijnlijk hebben ze in de USA toch véél betere veldrijders, niet ?
[-X off topic
Rikske
Mountainbiker

Post by Rikske »

Canyon Luc wrote:rikske waarom moet je anton altijd uit zijn kot lokken??????

om hem straks weer de huid vol te schelden [-X [-X
sorry hoor maar ik vind je zielig :evil: :evil:
Ten eerste lokt hij mij uit mijn kot (of vind je zijn opmerking normaal ? Want dan zijn wij uitgepraat natuurlijk).

En ten tweede heb ik hem nog NOOIT uitgescholden (let op de drukletters !!!) Met uitschelden heb ik mij hier nog nooit bezig gehouden, maar jij wel precies hé, lees uw postje van daarnet nog maar is opnieuw.

Ha, zielig... goe bezig Lucske :roll:.

Enfin, ik moet toch minderen met te reageren in Sven Nys topics, omdat er teveel "zielige" mensen rondlopen die het niet kunnen hebben dat Nys succes heeft (en zeker niet in het mountainbiken).
Rikske
Mountainbiker

Post by Rikske »

Antonio's pizza wrote:
Rikske wrote:
[-X off topic
Idem voor uw opmerking waarmee héél deze zever weeral begonnen is [-X .

Maar nu hou ik het hier voor bekeken, ik heb wel betere dingen te doen als dit. Hopelijk kuisen de modjes dit op en ik ga voortaan niet meer reageren op al die kolder dat je in deze topic leest.
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Och Rikske, trek het je niet aan, bekijk andere topics van AP maar 'ns, al dan niet op dit forum....
Locked