29/03/08 Assebroek-Brugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Moustache
Kerstman

Re: ga eens moutainbiken???

Post by Moustache »

buzze wrote:Uncle sam... wa voor uitspraken zijn da weer... Ik haat van die gasten die altijd den fellen willen uithangen tegen iemand die ze nie kenne... ... triestig manneke [-X
Laat ons aub zo niet beginnen. Iemand vindt het goed of vindt het slecht. Dat is elk zijn persoonlijke mening. Daarvoor dient het forum, niet om positief te doen als je het minder vond.

Zelf vond ik het ook niet goed, en ik heb dit zowel gezegd tegen iemand van de organisatie na de rit en hier op het forum, maar ik heb ook al lang een mailke gestuurd naar de organisatie met mijn persoonlijke opmerkingen. Ze doen ermee wat ze willen.

Als we al moeten oppassen wat we zeggen kunnen we beter helemaal zwijgen! [-X [-X [-X

De laatste tijd is het blijkbaar verboden om kritiek te geven of negatieve opmerkingen te maken and that really pisses me off.
Last edited by Moustache on Sat 29 Mar 2008 22:01, edited 1 time in total.
Tango
Mountainbiker

Post by Tango »

Mannekes (en vrouwkes misschien ook wel) van dit forum,

ik ben blij dat jullie na mijn vorige interventie begrip hebben voor onze situatie. Ondertussen ook al van iemand een pb gekregen met goede raad, dank daarvoor.

Wees maar zeker dat we volgend jaar scherper voor de dag zullen komen en noteer ons alvast maar op je kalender 2009.

Indien je niet weet wat gedaan morgen voormiddag, breng ons gerust een bezoek bij onze wegrit in café The Corner, Daverloostraat te Assebroek. Je kan er terecht voor een rit van 40 of 73 km, met bepijling op de weg.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

:evil: :evil: :evil: En... nu allemaal naar bed, want vannacht is er een uurtje minder !!! :evil: :evil: :evil:

Tot morgen ergens te velde.
buzze
Mountainbiker

Re: ga eens moutainbiken???

Post by buzze »

Moustache wrote:
buzze wrote:Uncle sam... wa voor uitspraken zijn da weer... Ik haat van die gasten die altijd den fellen willen uithangen tegen iemand die ze nie kenne... ... triestig manneke [-X
Laat ons aub zo niet beginnen. Iemand vindt het goed of vindt het slecht. Dat is elk zijn persoonlijke mening. Daarvoor dient het forum, niet om positief te doen als je het minder vond.

Zelf vond ik het ook niet goed, en ik heb dit zowel gezegd tegen iemand van de organisatie na de rit en hier op het forum, maar ik heb ook al lang een mailke gestuurd naar de organisatie met mijn persoonlijke opmerkingen. Ze doen ermee wat ze willen.

Als we al moeten oppassen wat we zeggen kunnen we beter helemaal zwijgen! [-X [-X [-X

De laatste tijd is het blijkbaar verboden om kritiek te geven of negatieve opmerkingen te maken and that really pisses me off.
Een negatieve opmerking kan inderdaad maar moet daarvoor niet 15 keer opnieuw vermeld worden. Als al 10 mensen hebben gezegd dat de uitpijling niet goed was snappen die mensen da ook wel hoor... zo'n spiraal van negatieve commentaar is ook niemand iets mee. En iemand die tegen mij zegd da ik beter eens zou gaan mountainbiken vind ik nogal beledigend!
geertje
Kerstman

Post by geertje »

jurgen tanghe wrote:
Indien je niet weet wat gedaan morgen voormiddag, breng ons gerust een bezoek bij onze wegrit in café The Corner, Daverloostraat te Assebroek. Je kan er terecht voor een rit van 40 of 73 km, met bepijling op de weg.
Ik vermoed dat een deel van de Sint Ritatrappers zullen afkomen.

M'n verhaal van vandaag lees je op http://www.sintritatrappers.be/mountainbike.aspx

Tot volgend jaar

geertje :wink:
buzze
Mountainbiker

poperinge xl

Post by buzze »

btw uncle sam, deze zomer de 110 in Poperinge gereden, heb op het stuk naar Cassel geen 10 man tegengekomen... waarschijnlijk waren al die andere mtbers een veldtochtje gaan rijden in Brugge. :-D
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Met een start in Assebroek en het aangekondigde parcours in de streek van Oedelem-Beernem waren mijn verwachtingen niet echt groot en het parcours was dan ook wat ik vreesde, de nadruk lag op Beverhoutsveld. Veel offroad, maar niet echt mijn ding. Nu, beter dat dan continu baan of niet rijden.

Eigenlijk vond ik het zo slecht niet zoals uit sommige kritieken kan afgeleid worden. Als je die streek aandoet, weet je wat je kan verwachten. Jammer dat er zoveel gelijkenis met Oedelem was (vrees toch wel zo'n 70%). Eigenlijk wel schandalig dat die pijlen er nog hingen! Voldoende offroad, maar wel van het snel bollende type. Niet echt een probleem gehad met de bepijling, maar er was wellicht verwarring met die pijltjes van Oedelem. Bevoorrading was voor mij voldoende. Bikewash en douches heel goed.

Voor een volgende editie op dezelfde datum nabij die van Oedelem wordt best naar een andere streek uitgekeken. Het begin was alvast goed (mij onbekende stukken), maar na Oedelem blijf je als TT best enkele weken weg uit die omgeving. Als de organisatie hiermee rekening houdt, kan het wel wat worden, want in deze periode van het jaar is er echt wel niets op de kalender. Soit, 't was een eerste keer, dus ben ik bereid deze organisatie het nodige krediet te geven voor volgende keer.

Hoogtepunt was misschien wel de après. :-D Om 15.30 begonnen en pas om 20.30 weggeraakt met enkele forumbikers en clubgenoten. :oops:
Guest

Post by Guest »

Na de verzopen #-o 90 kilometer in Rekkem was mijn aluminium ros niet meer buiten geweest.

Vandaag voor de eerste keer weer buiten en dit was een ritje om eens goed door te chasen en ons voor te bereiden voor volgende week de grote toer van de Ronde en daarna de LCMT te rijden.

@ de organisatie van dezen toer: volgend jaar komen we zeker terug maar zoals je reeds de opmerkingen gelezen hebt verwachten we dan wel iets terug hé !!!

@ de andere forum leden: Moustache is right. Iedereen heeft het recht om zijn mening te uitten. Dit forum is voornamelijk ontstaan om je advies voor de organisatie en/of positieve of negatieve kritiek op de toertochten neer te pennen.
Maar als we hier gaan beginnen met iedereen zijn vet te geven gaat dat hier eerder een "scheldchatbox" worden met allemaal "viswijven" in plaats van een forum met kritieken van "Mountainbikers".
jervanheg
Mountainbiker

Post by jervanheg »

Zoef de haas wrote: @ de andere forum leden: Moustache is right. Iedereen heeft het recht om zijn mening te uitten. Dit forum is voornamelijk ontstaan om je advies voor de organisatie en/of positieve of negatieve kritiek op de toertochten neer te pennen.
Je kan de organisatie hun kinderziektes wel vergeven; maar waar ik het meeste last mee heb, is het feit dat uit hun commentaren blijkt dat ze nog nooit zelf een paar echte TTn gereden hebben. Ik leid dit af uit het feit dat ze hun bevoorrading "ruim" noemen, terwijl het de magerste was die ik ooit al meemaakte. De normen die ze hanteren zijn duidelijk die van wielertoeristen; je vraagt je dan ook af of het wel zin heeft om als zuivere WTclub zich te wagen aan een MTB-TT; en welk doel het hen dient. De passie om van een TT iets deftig van te maken vind je enkel terug bij MTB-gepassioneerden, denk ik zo.
Killerbeetje
Mountainbiker

Post by Killerbeetje »

Voor ons was dit een normale tocht niet verkeerd gereden,lekker weer,veel off road en een goeie afspuitstand en douches.De bevoorading was iets minder (moet ook niet altijd brunch zijn)Wat de afstand betrefd kon er aan de inschrijving een bordje geplaatst worden(50 =45km)Want voor veel mannekes is 5km meer of minder een probleem. En aan uncle sam als je dit een Veldtoertocht noemt(wij hebben nergens door de weiden en maisvelden gereden) dan moet je zeker eens naar Aarsele gaan daar is het pas echt veldtoertocht. Deze organisatoren hebben zeker hun best gedaan .En als je twee maal in dezelde streek rijd is het normaal dat er dezelfde wegels in zitten.Zij kunnen er ook niks aandoen dat er nog pijlen hangen van de vorige rit.
Locked