29/03/08 Assebroek-Brugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Locked
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Jawadde dadde, wat een kritiek op deze TT, ik weet ook dat hier heel weinig technische stukken of single tracks inzaten en de tocht een heel stuk de Blosoroute en mss wel ongewilt de TT van Oedelem volgde, alles was na de natte voorbije week toch goed berijdbaar. Geef deze mensen toch een tweede kans. Ben ook blij dat de kritieken serieus genomen worden.
Organisatie probeer iets origineler te zijn zoals net voorbij de Vossesteert waar er voor mij een totaal nieuw stuk ge-openbaard werd. =D> =D> =D> Probeer de bevoorrading wat te verbeteren en zorg dat de juiste afstanden aangegeven worden en niet deze die vorig jaar doorgegeven zijn aan de BBR :wink:
Leuke kennismaking met 2 Quick Step riiders uit Knesselare. :-D
Ikzelf heb uiteindelijk toch genoten van de zon en van deze tocht op mijn manier.

Groeten

geertje :wink:
deurbieter
Mountainbiker

Post by deurbieter »

in de twijfel deze morgen toch maar 90km op de baan afgemaald.
en na al die kritiek te lezen hier ... zeker geen spijt van!
uitkijken naar 3mei Brugse Bikers 8)
Belle
Mountainbiker

Post by Belle »

Moustache wrote:
Belle wrote:De forumbikers hebben wij niet gezien, ik denk dat we te vroeg zijn vertrokken. We zaten al op onze fiets rond 8u15-20.
Er was maar een kleine delegatie aanwezig... Met een paar Herders en Steenbakkers vertrokken om 8u30, Kenny en Dad nog ietsje pietsje later.

Maar dan zijde ook snel vertrokken achteraf, want je ook niet meer gezien in de kantine... [-X

Ja we zijn direct naar huis gegaan want Hein wilde nog s'namiddags fietsen met de koersfiets met zijn maten. Hij had er 90 km in Frankrijk en is gegaan tot op de Watten berg! Misschien zien we jullie volgende week in Wavrin!
supermotard
Mountainbiker

Post by supermotard »

Aan de mensen van de organisatie die vragen wat er verbeterd kan worden .
1) Wij kwamen van Oost-vlaanderen afgezakt naar Assebroek voor de eerste x , daar de gps de nijverheidsstraat niet kende hoopte ik op toch ergens een aanduiding met pijltjes zoals je op vele MTB organisaties ziet maar nergens pijlen te bespeuren , resultaat = hopeloos verloren rijden ! :evil:
2) De rit zelf ( 50km ) heb ik weinig op aan te merken =D>
3 ) De bepijling kan beter . Na 40 km zijn wij ergens hopeloos verloren gereden . Ik denk dat de reden ligt doordat er nog fluo gele pijlen op het circuit aanwezig waren weliswaar met een toch iets andere model maar ja , je denkt fluo geel......volgen dus #-o
4) en inderdaad de bevoorrading was aan de flauwe kant . Gewoon het hoognodige en dat is volgens mij stukjes banaan , appelsien en wat koekjes zoals cake en lekkerkoek ( dit was idd aanwezig ) en vooral energiedrank [-o<
5 ) Inderdaad misschien eens een kijkje nemen bij andere organisaties hoe het er aan toe gaat
6 ) voor de rest keep on the good spirit :wink:
Last edited by supermotard on Sat 29 Mar 2008 21:39, edited 1 time in total.
Safari Chris
Mountainbiker

Post by Safari Chris »

Iedereen snakte nog eens naar een rit mét 8) zon ! De neerslag was eindelijk eens uitgebleven, maar zijn sporen waren er nog duidelijk! Op sommige plaatsen vree goe vettig, plezant :-D !! Het viel ons eigenlijk wel op dat er naast de pijltjes van de VTT nogal veel BLOSO pijlen waren. Heel erg vonden we dat niet, want we hadden die toch nog niet gereden. Zo kunnen we hem deze zomer (of vroeger) eens overdoen De toer zelf was plezant, bevoorrading kon wat beter (misschien zijn we te veel gewoon?): peperkoek, appelsientje en plat waterke. Douches waren zaaalig :-D
We zullen zien wat de tweede editie doet, dus gaan we volgend jaar nog eens gaan kijken, e!

Dames en heren inrichters niet opgeven ee! Ik weet zeker dat er uit al deze kritiek iets positiefs kan gehaald worden.
Datum is perfect gezien het weinige aanbod in deze tijd van het jaar. Ik heb hier nog ergens gelezen: "Is het deze rit niet, dan is het niets"
Last edited by Safari Chris on Sat 29 Mar 2008 21:38, edited 1 time in total.
Chriske
Mountainbiker

Post by Chriske »

supermotard wrote:Aan de mensen van de organisatie die vragen wat er verbeterd kan worden .
1) Wij kwamen van Oost-vlaanderen afgezakt naar Assebroek voor de eerste x , daar de gps de nijverheidsstraat niet kende hoopte ik op toch ergens een aanduiding met pijltjes zoals je op vele MTB organisaties ziet maar nergens pijlen te bespeuren , resultaat = hopeloos verloren rijden ! :evil:
2) De rit zelf ( 50km ) heb ik weinig op aan te merken =D>
3 ) De bepijling kan beter . Na 40 km zijn wij ergens hopeloos verloren gereden . Ik denk dat de reden ligt doordat er nog fluo gele pijlen op het circuit aanwezig waren weliswaar met een toch iets andere model maar ja , je denkt fluo geel......volgen dus #-o
Dat waren nog de pijltjes van Oedelem dacht ik, er zijn er hierdoor veeeeel verloren gereden!
buzze
Mountainbiker

leuke tocht

Post by buzze »

Jeet,

Lang geleden dat we in de streek van Brugge gefietst hadden en er serieus van genoten deze morgen. Ook verkeerd gereden maar dan maar in omgekeerde richting terug gegaan. Ik vond het parkoer wel leuk. Bepaalde mensen hebben nogal wat kritiek terwijl toch leuke elementen aanwezig waren.

De leuke ruimte voor den après en de mountainbike filmpjes vond ik super. Ideaal om na te kaarten over het mtb'en. Das toch eens iets anders dan die stinkende met TL licht verlichte barakken...

Van mij krijgen ze dus een pluim en kunnen ze alleen verbeteren naar de toekomst.

grtz
buzze
uncle sam
Mountainbiker

Re: leuke tocht

Post by uncle sam »

buzze wrote:Bepaalde mensen hebben nogal wat kritiek terwijl toch leuke elementen aanwezig waren.
Ik zou zeggen: ga eens mountainbiken ipv deze veldtoertocht.
kenny
Mountainbiker

Re: leuke tocht

Post by kenny »

uncle sam wrote:
buzze wrote:Bepaalde mensen hebben nogal wat kritiek terwijl toch leuke elementen aanwezig waren.
Ik zou zeggen: ga eens mountainbiken ipv deze veldtoertocht.
Brugge/Beernem is Frankrijk niet hé. Het kon dus inderdaad beter maar gezien de omgeving kan je het niet slecht noemen.

En wat de bloso stukken betreft, niet vergeten waar bloso zijn tochten op baseert hé. Wat was er eerst? De kip of het ei. #-o
buzze
Mountainbiker

ga eens moutainbiken???

Post by buzze »

Uncle sam... wa voor uitspraken zijn da weer... Ik haat van die gasten die altijd den fellen willen uithangen tegen iemand die ze nie kenne... rij reeds aantal jaren mtb met ieder jaar een aantal marathons zoals houffa etc. dus moe nie de fellen afhangen. Nen keer positief reageren kennen bepaalde mensen blijkbaar nie... triestig manneke [-X
Locked