30/03/2008 Kortrijk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

slijkcrosserke wrote:
uncle sam wrote:ni truntn :lol:
Tis ne goeie die het zegt.
Wo waarde vorige week :evil:
Ik was er wih :lol:, kijk ma naar mijn verslagsje int topic van oedelem.

Back on topic: wat wordt het weer zondag in regio Kortrijk?
Enfant terrible
Mountainbiker

Post by Enfant terrible »

Wat de staat van het parcours betreft kan ik pas uitsluitsel geven morgenavond na de bepijling, en dan nog.... Wat er nog redelijk bij ligt kan na een 100tal bikers naar de knoppen zijn...
De stroken die "niet te doen" zijn zullen worden omgeleid.

Waar het parcours jullie heen brengt moet je eens bekijken op pagina 4 van dit topic, gebracht door Mr. Swiss : er zijn idd een aantal stroken die overeenkomen met de Boerhoventocht maar dan in omgekeerde richting.

Voor een algemene parcoursomschrijving met de Hm kan je terecht op pagina 1 van dit topic.
slik20
Mountainbiker

Post by slik20 »

slijkcrosserke wrote:khad van de organisatie eens een juiste update gekregen over de staat van het parcours.
Als het land even verzopen is al hier zal het [-X worden.
Kem echt geen goesting meer om het materiaal kapot te stampen in de modder.
De tochten van de laatste weken hebben meer weg van ploeterwerken dan van mountainbiken #-o
je forumnaam is toch slijkcrosserke
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Hier ook nog eens de bevestiging dat deze toch ondermaats was volgens de mogelijkheden in de streek.
Goed voor beginnelingen en mensen die op het gemak een fietstochtje willen afhaspelen maar voor een ervaren mtb'er zaten er praktisch geen interessante stukken in.
Voor de rest was de bepijling en organisatie wel in orde.
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

nebraz M/30j. wrote:Hier ook nog eens de bevestiging dat deze toch ondermaats was volgens de mogelijkheden in de streek.
Goed voor beginnelingen en mensen die op het gemak een fietstochtje willen afhaspelen maar voor een ervaren mtb'er zaten er praktisch geen interessante stukken in.
@nebraz M/30j, in het t'zwart gereden of zo :evil: rit staat maar geprogrameerd voor zondag #-o
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

scubaluc wrote:
nebraz M/30j. wrote:Hier ook nog eens de bevestiging dat deze toch ondermaats was volgens de mogelijkheden in de streek.
@nebraz M/30j, in het t'zwart gereden of zo :evil: rit staat maar geprogrameerd voor zondag #-o
Nebraz verwijst naar vorig jaar :drunk:
herder pollie
Mountainbiker

Post by herder pollie »

zoals het er nu naar uitziet starten we morgen met 11 herders
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

herder pollie wrote:zoals het er nu naar uitziet starten we morgen met 11 herders
Chapeau als er niemand te laat komt door de verandering van winter- naar zomeruur... :P
Zien dat ik zelf niet prijs heb... :-? #-o
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

Herder Steven wrote:
herder pollie wrote:zoals het er nu naar uitziet starten we morgen met 11 herders
Chapeau als er niemand te laat komt door de verandering van winter- naar zomeruur... :P
Zien dat ik zelf niet prijs heb... :-? #-o
#-o best dat je dat nog ne keer zegt Steven!!!!!
(kzal wel zowiezo niet kunnen komen...anders zou ik deze wel eens opnieuw geprobeerd hebben aangezien ze toch wijzigingen - meer offroad? - in het parcours gestoken hebben ten opzichte van vorig jaar?)
Ik zal het hier wel lezen op het forum!
Enfant terrible
Mountainbiker

Post by Enfant terrible »

Ziezo, de pijltjes hangen er.
De staat van het parcours valt behoorlijk mee, we hebben geen stroken moeten omleiden.
Wie de 65Km doet zal wel een 4-tal keer voor zo'n 20 à 40 meter van de fiets moeten (ofwel heb je een superconditie).

Een tip voor wie de 40/65Km doet : ik vermoed dat het parcours in het begin langs de Leie zwaar kan worden na verloop van tijd (fietsers). Blaas je daar niet op, erna is alles voor 95% goed te doen

Hopelijk wordt regen niet de grote spelbreker want dat kan natuurlijk de staat van het parcours snel doen veranderen...
Post Reply