Minidisc

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

kheb mij als toenmalig superfan van MD een autoradio gekocht met MD functie (ipv cd)
heel leuk toen omdat ik nog veel met muziek bezig was
maar nu gebruik ik die steeds minder en minder; meer radio dan md
diddi
Mountainbiker

Post by diddi »

scelter wrote:
JanMan wrote:
Triple Powered wrote: heb nu een ipod touch, zalig ding om te gebruiken!!
Inderdaad, geweldig ding. Ik ben er nu het forum mee aan het bekijken!

Een aanrader :evil:
Ipod touch is idd een zalig ding, maar er is één ding wat ik haat aan ipods en dat zijn de belachelijke prijzen van de assecoires. Dat is ook de reden waar ik een creative zen gekocht heb. Ik zou wel graag een iphone kopen, maar is nog altijd afwachten wanneer dat die dingen eindelijk in België te verkrijgen zijn.
Gekraakte iPhone te koop bij BelCompany
De iPhone is nog niet te koop in ons land omdat er nog geen deals gesloten zijn met de operatoren. Bij BelCompany kun je echter al probleemloos een iPhone kopen. Het gaat dan om een gekraakte versie waarmee je wel degelijk met Belgische operatoren kan bellen.

"Niet illegaal"
"Illegaal is dat niet", zegt Michael Bernaerts van BelCompany. "Wij kopen die gekraakte telefoons aan en verkopen ze vervolgens. Zelf doen we er dus niets mee." Bij Apple wensen ze niet te reageren. (belga/mvl)
Bron : http://www.hln.be/hln/nl/958/Multimedia ... pany.dhtml

Ik heb denk ook gelezen te hebben dat de verkoopprijs 599€ of 699€ is.
MArkuz
Mountainbiker

Post by MArkuz »

Of ff naar Rijsel rijden en ze zelf kraken, piece of cake...
Post Reply