vulkan eiffel marathon 2004
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
A , ik dacht al . Had er al een paar keer gaan kijken maar kon over inschrijvingen niets vinden . Toch bedankt .Gf biker wrote:FCB wrote:Hoe en waar kan ik hier voor inschrijven ?
www.vulkanbike.de maar da zal nog effe duren voor de inschrijvingen geopend worden
- rallymaster
- Mountainbiker
Post by rallymaster »
Zorg dat ge u optijd inschrijft want die is wel beperkt.FCB wrote:A , ik dacht al . Had er al een paar keer gaan kijken maar kon over inschrijvingen niets vinden . Toch bedankt .Gf biker wrote:FCB wrote:Hoe en waar kan ik hier voor inschrijven ?
www.vulkanbike.de maar da zal nog effe duren voor de inschrijvingen geopend worden
een ideetje vanaf wanneer da kan zijnrallymaster wrote:Zorg dat ge u optijd inschrijft want die is wel beperkt.FCB wrote:A , ik dacht al . Had er al een paar keer gaan kijken maar kon over inschrijvingen niets vinden . Toch bedankt .Gf biker wrote:
- rallymaster
- Mountainbiker
- rallymaster
- Mountainbiker
Post by rallymaster »
Jep. Samen ingeschreven met menne maat en 2 dagen voor de vulkan ontvang ik mijne startnummer en hij ni. Eens terplaatsen was ik ingeschreven en hij ni. Ik in blok 2 hij in blok5 moeten starten
ikke dan maar een 3 kwartier langer gewacht om te starten. Dit was het enige minpunt aan onze vulkan.
- Willem D.C.
- Mountainbiker
Post by Willem D.C. »
den dezen ziet het ook wel zitten om ne keer een toerke mee te doen
hoe meer zielen hoe meer vreugd!!!
hoe meer zielen hoe meer vreugd!!!