23/03/08 Olmen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Delphy01
Mountainbiker

[color=darkred]Vettig[/color]

Post by Delphy01 »

Heb nog is een tourke meegedaan na 5 jaar niet meer gereden te hebben.. en dan nog met nen gloednieuwe bike. Viel niet mee eerlijk gezegd, zooo vettig. Maar was dan wel een ideale doop voor de fiets :-D toch heb een keer of 2 een chainstuck gehad, heb daar op men oude fiets nooit geen last van gehad. (fiets thans volledig xt afgemonteerd) Moet zeggen dat het een mooi parcour was, maar soms voor mij net iets te vettig. De rest was top, goede organisatie, pijlen waren voor 98% in orde, douchen en afspuit ok, kleine opmerking voor bevoorrading die redelijk laat was (dacht zelfs op een gegeven moment dat ik hem 'verdorie' :-? gemist had) Heb de iets meer dan 40 km gereden en dat voel je wel na 5 jaar stil gezeten te hebben.. rustdag voor mij vandaag want deze morgen zijn men spieren nog altijd verzuurd :roll:
anton
Mountainbiker

Post by anton »

het was een mooie paasdag 8) :P ,het parcour was goed maar het was te vettig, het was crossen in de modder. Ik heb de 44km gedaan,er was weinig volk op de tt wat ook leuk is. Geen fille, lekker rustig rijden in de modder.de douche waren lekker warm echt zalig na zo tocht.
Kin-G
Mountainbiker

Post by Kin-G »

idd was voor mij ook het enige minpunt.. de late bevoorrading..
Maar ja dat nemen we er bij..
biker666
Mountainbiker

Post by biker666 »

Fons Moors wrote:Ferm moeten zoeken naar bevroren ondergrond...
Image
Image
Image

Straks een aantal fotokes op het net en morgen of zo de film.
Kan iemand me zeggen hoe de weg heet als men de modderweg uitkomt (1ste foto). Als je daar naar rechts ging kwam je in een bos meet veel modder en paar mooie afdalingen (op een moment had je een redelijke felle bergaf en moest je meteen weer naar links een steil stuk op). Na dit stuk bos kwam je op een open vlakte uit me een grote beige zandberg.

Alvast bedankt

PS. de tour was prachtig
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

Die foto is in Meerhout getrokken,het stuk wat jij bedoelt dat ligt in Hulsen denk ik, #-o alléz als ik het goed voor heb ten minste. =D> =D>
Ik heb de toer ook gereden en er waren inderdaad enkele modderstukken bij,maarja wat wilt ge als ge 2 zondagen na elkaar over hetzelfde parkoers moet en dat met zo'n weer. :evil: Het slechtste stuk was er nog niet bij denk ik,dat lag juist voor de bevoorrading.
chuck
Mountainbiker

Post by chuck »

biker666 wrote: Kan iemand me zeggen hoe de weg heet als men de modderweg uitkomt (1ste foto). Als je daar naar rechts ging kwam je in een bos meet veel modder en paar mooie afdalingen (op een moment had je een redelijke felle bergaf en moest je meteen weer naar links een steil stuk op). Na dit stuk bos kwam je op een open vlakte uit me een grote beige zandberg.

Alvast bedankt
De straat waar je uit komt is Lil, op een 50 meter van de Molsebaan, daar ben je R gegaan, nog eens R en direct L de Brigandstraat in.
De zandberg is inderdaad de Kopberg. De straat vlakbij heet ook Kopberg.
Greetz,
Chuck.
biker666
Mountainbiker

Post by biker666 »

Oke Thanx!!

Isa daar echt pratich om wa zot te doen.

Grtz
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

chuck wrote:
biker666 wrote: Kan iemand me zeggen hoe de weg heet als men de modderweg uitkomt (1ste foto). Als je daar naar rechts ging kwam je in een bos meet veel modder en paar mooie afdalingen (op een moment had je een redelijke felle bergaf en moest je meteen weer naar links een steil stuk op). Na dit stuk bos kwam je op een open vlakte uit me een grote beige zandberg.

Alvast bedankt
De straat waar je uit komt is Lil, op een 50 meter van de Molsebaan, daar ben je R gegaan, nog eens R en direct L de Brigandstraat in.
De zandberg is inderdaad de Kopberg. De straat vlakbij heet ook Kopberg.
Greetz,
Chuck.
En daar moogt ge normaal niet mountainbiken want dat is beschermd kempisch landschap , zandduinen .
biker666
Mountainbiker

Post by biker666 »

Hmm, belachelijk maarja ok dan. En dat stuk bos toch niet hoop ik?
Grtz
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

biker666 wrote:Hmm, belachelijk maarja ok dan. En dat stuk bos toch niet hoop ik?
Grtz
belachelijk , dat hangt er vanaf hoe je dat bekijkt .
Als je niet over die zandduinen mag , en er trekken daar jaarlijks toch een aantal TT's over , dan komt aan alle mooie dinge wel eens een einde aan .
In de bossen mag je nog naar hartelust toeren .
Post Reply