29/03/08 Assebroek-Brugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Locked
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Geen weer om mijne tuin onder handen te nemen, dus haal ik morgenvoormiddag toch nog eens de mountainbike van stal. k'Zou me anders toch vervelen en een mountainbike op 10km van m'n deur is een ideale afleiding. :-D
Morgen omstreeks 8h aan de inschrijftafel.
Twijfel nog tss de 30 & 50km. Hangt af van de moreel en het weer. #-o

Tot morgen

geertje :wink:
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

Deze Herder komt ook (uit Evergem)
Tango
Mountainbiker

WEERSOMSTANDIGHEDEN ZATERDAG 29/3/08

Post by Tango »

Hoi mountainbikers,

al eens buiten gekeken. Hier is de lucht volledig opengetrokken en de sterren blinken aan de hemel!!!! :lol: :P :lol: :P

De weermannen en -vrouwen gaan nog gelijk krijgen. Het wordt morgen reuze fietsweer. =D> =D>

Dus wat houdt jullie nog tegen om morgen af te zakken naar de Winsol Classic VTT in het Julien Saelensstadion (Bloso) te Brugge. :wink: We verwachten jullie ginds vanaf 8u voor een VTT-tocht van 30 of 50 km.

Alles staat paraat. De pijling is verzorgd, de bevoorradingen zijn klaar om uitgedeeld te worden, de waterinstallaties kunnen gemonteerd worden en de douches zijn toegankelijk. =D> =D>

Kortom: de eerste editie van de Winsol Classic VTT komt er binnen een 12-tal uren aan.

Be there !!!! 8) 8)
clubboys
Mountainbiker

Post by clubboys »

i'll be there at 08.00 :lol:
see you :wink:
B@rt
Mountainbiker

Post by B@rt »

fietsrek staat op de auto dus ik kom morgenvroeg ook af. en hopelijk met prachtig bike weer.
@ jurgen: ligt het vettig of is het doenbaar.
Tango
Mountainbiker

Post by Tango »

B@rt wrote:fietsrek staat op de auto dus ik kom morgenvroeg ook af. en hopelijk met prachtig bike weer.
@ jurgen: ligt het vettig of is het doenbaar.
Vandaag zelf parcours niet meer gezien, maar ik denk dat het voor de vroege starters doenbaar zal zijn. Maar naar verloop van de tijd, en het passeren van de deelnemers, zouden er wel eens wat diepere modderstroken kunnen gemaakt worden. Maar ja, dat hoort bij mountainbiken hé!
luckyluc
Mountainbiker

Post by luckyluc »

Na Oedelem verleden week ( in de namiddag ) zijn we al wat gewoon, dus regen of niet omstreeks 13 u. starten wij met z'n 2 uit Roeselare en Menen.
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

Ik zal ook afkomen met enkele BrigandsBikers (Ingelmunster, Oostrozebeke en Izegem)
Uitzonderlijk vertrekken we 's morgens en niet in de namiddag!
In de namiddag is er Brigandsloop in Ingelmunster en we willen gaan supporteren voor enkele dappere bikers die voor de verandering zich de loopschoenen aanbinden! :-D
Safari Chris
Mountainbiker

Post by Safari Chris »

Wij zijn er ook met een kleine delegatie. Het wordt een prachtige rit, ik voel het!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Safari Chris wrote:Het wordt een prachtige rit, ik voel het!
Ik voel niets, maar ik hoop het des te meer... :wink:
Locked