29/03/08 Assebroek-Brugge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Omloop VTT Oedelem
Het zou natuurlijk kunnen zijn dat we eens een stuk samenlopen met de omloop van Oedelem. Maar ons parcours is volledig los daarvan opgemaakt, en we zijn ter plaatse de mooiste stukken gaan zoeken.
- Moddervarken
- Mountainbiker
Post by Moddervarken »
Lang in Assebroek gewoond dus ik kom zeker ook af om nog eens door de bossen in de omgeving te crossen!
Ik vertrek vanuit Torhout.
-
king_of_nothing
- Mountainbiker
Post by king_of_nothing »
als het weerbericht zo blijft als het nu is, komen mijn vader en ik ook af. wij zijn van zwevegem, maar kga nog nieuwe schijfremblokjes moeten kopen, want ook hier zijn ze na oedelem volledig op.
Re: Omloop VTT Oedelem
Ik denk dat andré nog de stukken aan het zoeken isjurgen tanghe wrote:Het zou natuurlijk kunnen zijn dat we eens een stuk samenlopen met de omloop van Oedelem. Maar ons parcours is volledig los daarvan opgemaakt, en we zijn ter plaatse de mooiste stukken gaan zoeken.
Zou hij nog geen stuk in zijn kraag hebben?
Re: Omloop VTT Oedelem
Ik denk dat andré nog de stukken aan het zoeken isjurgen tanghe wrote:Het zou natuurlijk kunnen zijn dat we eens een stuk samenlopen met de omloop van Oedelem. Maar ons parcours is volledig los daarvan opgemaakt, en we zijn ter plaatse de mooiste stukken gaan zoeken.
Zou hij nog geen stuk in zijn kraag hebben?
- 't klimmerke
- Mountainbiker