30/03/2008 Kortrijk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- BBstijntje
- Mountainbiker
Post by BBstijntje »
rijd deze ook al een paar jaar. als het weer een beetje meezit zal ik rechtstreeks met de fiets naar daar rijden. zal zien hoe de beentjes zijn want de dag ervoor is het brigandsloop.
grtz
grtz
- kampfschwein
- Mountainbiker
Post by kampfschwein »
Voila, ik heb net de mail verstuurd naar ons bende om deze tocht mee te doen. Nu afwachten hoeveel er mee kunnen. Jullie mogen alvast rekenen op mijn aanwezigheid. 
mountainbikerit kortrijk
hoe is deze rit lastig of val hij nog mee ben immers aan sparen voor nieuwe mountainbike dus huur ik een mountainbike
heb er zelf wel een maar die is kapot dus huur ik een maar heeft er iemand dus informatie over deze rit technies veel baan of meer bos
heb er zelf wel een maar die is kapot dus huur ik een maar heeft er iemand dus informatie over deze rit technies veel baan of meer bos
mountainbikerit kortrijk
hoe is deze rit lastig of val hij nog mee ben immers aan sparen voor nieuwe mountainbike dus huur ik een mountainbike
- Bahamontes Wacky racer
- Mountainbiker