30/03/2008 Kortrijk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
svenovics
Mountainbiker

kortrijk

Post by svenovics »

ik kom zeker naar kortrijk want ziet er wel nu tofe rit uit dus ja
BBstijntje
Mountainbiker

Post by BBstijntje »

rijd deze ook al een paar jaar. als het weer een beetje meezit zal ik rechtstreeks met de fiets naar daar rijden. zal zien hoe de beentjes zijn want de dag ervoor is het brigandsloop.

grtz
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

zoals 2 weken geleden gezegd zal ik er dus ook zijn, keb al 2 weken niet meer gaan mtb'en dus kzal er ff moeten inkomen. Zoals de vooruitzichten er nu bijliggen zal het ploeteren worden, maar een droge zondag is zeker niet uit te sluiten!
kampfschwein
Mountainbiker

Post by kampfschwein »

Voila, ik heb net de mail verstuurd naar ons bende om deze tocht mee te doen. Nu afwachten hoeveel er mee kunnen. Jullie mogen alvast rekenen op mijn aanwezigheid. :-)
svenovics
Mountainbiker

mountainbikerit kortrijk

Post by svenovics »

hoe is deze rit lastig of val hij nog mee ben immers aan sparen voor nieuwe mountainbike dus huur ik een mountainbike
heb er zelf wel een maar die is kapot dus huur ik een maar heeft er iemand dus informatie over deze rit technies veel baan of meer bos
svenovics
Mountainbiker

mountainbikerit kortrijk

Post by svenovics »

hoe is deze rit lastig of val hij nog mee ben immers aan sparen voor nieuwe mountainbike dus huur ik een mountainbike
heb er zelf wel een maar die is kapot dus huur ik een maar heeft er iemand dus informatie over deze rit technies veel baan of meer bos
barty
Mountainbiker

Post by barty »

zonder noemenswaardige ongelukken zal ik zondag ook van de partij zijn, vertrek vanuit Olsene met fietske en na de rit met fietske terug...als het weer een beetje meezit. en daarna.....vive la douce France. :bounce:
Cristalix
Mountainbiker

Post by Cristalix »

Kzal den dezen ook eens rijden, kwestie van toch nog kilometers in de benen te hebben deze week :-)
Bahamontes Wacky racer
Mountainbiker

Post by Bahamontes Wacky racer »

The wacky's maken ook de verplaatsing naar Kortrijk
noutje
Mountainbiker

Post by noutje »

K'zal deze waarschijnlijk ook eens rijden aangezien ik nog wat kilometers wil doen voor de Cassel trophy en ik zaterdag niet kan (verjaardag dochterje) vind ik deze just goe
Post Reply