Dit weekend snel het Schmolke-stuurtje gemonteerd -wat doet een mens immers anders met dit ***weer? Ziet er strak uit moet ik bekennen...
Nu enkel nog de Schmolke-zadelpen en dan is ie klaar...

Post by Steven vd Eynde »

De SL, bar-ends proof.JanMan wrote:Voor welk type van Schmolke stuur heb je gekozen?Herder Steven wrote:Dit weekend snel het Schmolke-stuurtje gemonteerd -wat doet een mens immers anders met dit ***weer? Ziet er strak uit moet ik bekennen...
Ik vermoedde het wel. Ik heb 2 weken geleden op de Fuel van mijn vader een TLO gemonteerd. Deze had de fijne carbonstructuur en geen aluminium verstevigingshuls in het midden.Herder Steven wrote:De SL, bar-ends proof.JanMan wrote:Voor welk type van Schmolke stuur heb je gekozen?Herder Steven wrote:Dit weekend snel het Schmolke-stuurtje gemonteerd -wat doet een mens immers anders met dit ***weer? Ziet er strak uit moet ik bekennen...
Vanaf nu is enkel de TLO nog uitgevoerd met de fijne carbonstructuur. De SL heeft de 'groffere' structuur zoals op de pic goed te zien is. Ook die verstevigingsbus (tita?) in het midden van het stuurtje is eigen aan de SL.
Yep. Er ligt er nog eentje heb ik vrijdag gezien...Herder Ronny wrote:Besteld bij Cameleonbike.be volgens mij!