24/03/08 Zillebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- betonboerke
- Mountainbiker
Zillebeke
Post by betonboerke »
Gestart om 8 uur, zo te zien veel minder deelnemers dan vorig jaar, lag er al bij al redelijk bij ,is ten slotte wel mtb-tocht. Goed uitgepijld, goeie stops, douches met warm water , jammer dat ze dat water niet rechtstreeks laten weg lopen , nu sta met je voeten in het vuile water , is niet echt hygiënisch!!!
- moozefretter
- Mountainbiker
Post by moozefretter »
prachtige maar lastige rit
het weer hebben we niet in de hand
zoon nog geholpen met platte band
was zijn pomp kwijt zei hij
maar had ze in zijn hand slimmeke
het weer hebben we niet in de hand
zoon nog geholpen met platte band
was zijn pomp kwijt zei hij
maar had ze in zijn hand slimmeke
schone tocht om na 2weken ziekte der terug aan te beginnen
parcours lag er zwaar bij allee voor mij dan toch en mijne maat heeft na 7km zen kar gedraaid en terug naar huis gereden zodak alleen mijne weg kon verderzetten
dus heel de tocht alleen gereden wat het zeker ni plezanter maakte
na 15km alweer mijn maag in de knoop da begint precies een terugkerend fenomeen te worden en daardoor heb ik dan noodgedwongen aan een luizentempo de rest afgereden (twas dat of de boel onderkotsen)
voor de rest zeker een mooie tocht en zoals hierboven al gezegd het weer hebben we niet in de hand he
parcours lag er zwaar bij allee voor mij dan toch en mijne maat heeft na 7km zen kar gedraaid en terug naar huis gereden zodak alleen mijne weg kon verderzetten
dus heel de tocht alleen gereden wat het zeker ni plezanter maakte
na 15km alweer mijn maag in de knoop da begint precies een terugkerend fenomeen te worden en daardoor heb ik dan noodgedwongen aan een luizentempo de rest afgereden (twas dat of de boel onderkotsen)
voor de rest zeker een mooie tocht en zoals hierboven al gezegd het weer hebben we niet in de hand he
- Mega Mingie
- Mountainbiker
Post by Mega Mingie »
Voor mij kon de voormiddag bij aankomst in OC 't Riet al niet meer stuk:
er stond een barbecuestel klaar!!!!
De toch zelf was heel zwaar maar betrekkelijk goed berijdbaar.
Wel enkele keren voet aan de grond gezet. Enkele Fortismannen
voelen zich hier duidelijk in hun sas in de modder. Resultaat: toch
zo'n 10km alleen mogen rijden.
Wat de douches achteraf betreft: ik denk dat ze voor velen wel deugd gedaan hebben. Voor m'n schoonbroer en mezelf was 't minder:
geen water en de deur was in 't slot gewaaid. Al bij al was 't nog grappig.
Bedankt organisatie (en de twee worsten hebben gesmaakt).
er stond een barbecuestel klaar!!!!
De toch zelf was heel zwaar maar betrekkelijk goed berijdbaar.
Wel enkele keren voet aan de grond gezet. Enkele Fortismannen
voelen zich hier duidelijk in hun sas in de modder. Resultaat: toch
zo'n 10km alleen mogen rijden.
Wat de douches achteraf betreft: ik denk dat ze voor velen wel deugd gedaan hebben. Voor m'n schoonbroer en mezelf was 't minder:
geen water en de deur was in 't slot gewaaid. Al bij al was 't nog grappig.
Bedankt organisatie (en de twee worsten hebben gesmaakt).
- Klimmerken
- Mountainbiker
Vandaag ook geploetert in zillebeke en twas eigelijk nog best te doen, soms wel zware stukken moja we zi geen toeristen hé die bang zi van beetje modder hahaha. Die vlaag met sneeuw en hagel vond ik nog ergst vanal, amai dat doe zeer in je wezen. Voor de rest was alles goed in orde daar, zeer goeie zichtbare pijltjes met lint eraan, goeie bevoorading, goeie warme douches enz. Ik stel me serieus vragen bij die chrono hoor, slechts 2kontroles op 50km???????? Ikzelf heb geen chrono gereden maar sommigen moeten toch vragen stellen bij zichzelf, dat ploeterstuk neffens de spoorweg was zwaar en lastig=tijdverlies zekers voor die mannen, je kon ook een smal baantje pakken(verhard) aan je linkerkant en jawel wie reed er daar DE CHRONOMANNEN!!!!! tja zo win je natuurlijk veel tijd zo hahaha maar eerlijk is anders vind ik toch. Dus kzou zeggen volg de pijltjes en doe gelijk t'ander en wees eerlijk met je eigen dan. Nu ja kzeg niet dat ze allemaal zeuren hé, moja kheb toch men twijfels als ik die tijden hoor op z'on nat parcours.

deze morgen om 08.00u gestart voor de 50km (had er uiteindelijk maar 46 op de teller)
mooie tocht met toch wel enkele zware modderstroken
de bevoorradingen mochten iets verder uit elkaar liggen (1ste na 15km en de tweede na 25km)
geen last gehad van de chronorijders (heb er niet veel gezien) al bij al een goede organisatie met een goede bepijling
tot de volgende
tot de volgende
-
noutje
- Mountainbiker
deze morgen met rutten vanuit Boezinge vertrokken voor een mooi tochtje . Alles lag er nog redelijk bij vond ik en enkel bij de boomgaard voet aan wal moeten zetten .
ik heb altijd gezegd dat ik eens een chrono wil rijden maar na vandaag heb ik mijn twijfels.langs het eerste stuk bij de spoorweg werd ik ingehaald door twee chronos maar aan het tweede stuk ploeterwerk waren ze plots verdwenen
toen ik aan het stuk verhard aan kwam zag ik nog een derde van de andere kant komen
En ik maar ploeteren
mijn broer die gelost was had ook die weg genomen en ik heb hem maar ettelijke km later terug tegen gekomen!!!!
Zo win je zeker 5min
Voor de rest was alles tip top en ben ik moe maar zeker voldaan na kop 4uur en 73km thuis onder de douche gekropen
Zillebeke !! tot volgend jaar !!
ik heb altijd gezegd dat ik eens een chrono wil rijden maar na vandaag heb ik mijn twijfels.langs het eerste stuk bij de spoorweg werd ik ingehaald door twee chronos maar aan het tweede stuk ploeterwerk waren ze plots verdwenen
En ik maar ploeteren
mijn broer die gelost was had ook die weg genomen en ik heb hem maar ettelijke km later terug tegen gekomen!!!!
Zo win je zeker 5min
Voor de rest was alles tip top en ben ik moe maar zeker voldaan na kop 4uur en 73km thuis onder de douche gekropen
Zillebeke !! tot volgend jaar !!