24/03/08 Zillebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
de modderfuckers(michael)
- Mountainbiker
Post by de modderfuckers(michael) »
chrono of niet,ik kom zeker af,sneeuw ,regen,wind,modder wat moet een mens nog meer hebben om te mountainbiken?
tot morgen!!!
- Klimmerken
- Mountainbiker
- the grandmaster
- Mountainbiker
Post by the grandmaster »
Vandaag ne keer rondgetoerd, en k moet zeggen dat t parcours, al bij al , d er nog redelijk goed bij ligt. K' had het veel slechter verwacht.(behalve diene boomgaard, daar ben ik niet door gereden.)
En t is nie om da k gezegd had, da k de linkerkant van de treinroute zou pakken, dat de st.pietersvrienden heel dat laatste stuk nu moesten in gravé leggen! Of is dat al langer zo???
En t is in ieder geval heel goed uitgepijld.
Aan den chrono zal ik mij evenwel niet wagen(verlies nu éénmaal 40% van mijn capaciteiten op natte ondergrond)
Ik kom dan maar voor de fun, en dienen hasseltsen! Want weer, of geen weer, wat is er anders te doen op paasmaandag?
See you tomorrow!
De gtrmstr komt om zijn paasei!
En t is nie om da k gezegd had, da k de linkerkant van de treinroute zou pakken, dat de st.pietersvrienden heel dat laatste stuk nu moesten in gravé leggen! Of is dat al langer zo???
En t is in ieder geval heel goed uitgepijld.
Aan den chrono zal ik mij evenwel niet wagen(verlies nu éénmaal 40% van mijn capaciteiten op natte ondergrond)
Ik kom dan maar voor de fun, en dienen hasseltsen! Want weer, of geen weer, wat is er anders te doen op paasmaandag?
See you tomorrow!
De gtrmstr komt om zijn paasei!
- the grandmaster
- Mountainbiker
Post by the grandmaster »
voor al wie da nog twijfelt om naar zillebeke te komen: Nu 6u45 en t is droog! Men kan zelfs gewagen van serieuze opklaringen.
Kzou mijn woorden intrekken moestik van u zijn. Denk dat je zaterdag na 100km Oedelem wel anders zou piepensteven99 wrote:uncle sam beetje bang van de modder?of van regen?![]()
Ik ben absoluut niet bang van modder, integendeel.
Wel heb ik een hekel aan een verzopen parcours, lees: gans de rit door plassen van 5-10cm. Bij dit weer is dat te koud en mijn remblokken smelten als de zon.
Tzal voor een volgende keer zijn.