Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

morgen ook naar Belsele met den Eagle en nog twee andere afgesproken op de parking van zetels de man om 8u30 dus als er nog mee willen see you there :bounce:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

ja watte datte ... vandaag Belsele -> vond ik ok hoor !

We hebben nog goed weer gehad, nu is't veel minder #-o

Gun666: ik heb in de cafetaria eens rondgekeken of ik u niet zag maar jammergenoeg niet gezien :-( deju !

Wie gaat er volgende week naar waar ?? Ik ben er nog niet uit !!
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

jawade zeg wel het was dik in orde in Belsele mooi afwisselend parcour de volledige 50 km gedaan met een gemiddeld van 19.80 en op enkele druppels na geen regen gehad . Op sommige stukken was het wel goe stoempen zelle om door de mud te geraken maar was wel nog te doen op een paar stukjes na . Kem mij goed geamuzeerd met den Eagle =D>

flaming_jakke : we hebben achteraan gezeten, aan het raam van de sporthal ze waren daar aan het mini- voetballen #-o

Ik ga zondag paaseikes rapen met mijn zoontje maar ga wel maandag nor Zele biken :bounce:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

jo de mannen ik zal denk ik :oops: wel meegaan de maandag naar zele,want ja ge weet nooit als er iets tussen komt :wink:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Gun*666 wrote: flaming_jakke : we hebben achteraan gezeten, aan het raam van de sporthal ze waren daar aan het mini- voetballen #-o

Ik ga zondag paaseikes rapen met mijn zoontje maar ga wel maandag nor Zele biken :bounce:
ik zat helemaal vooraan, wel goed verscholen achter mijnen donkere leffe :drunk:

Volgende week zaterdag gaan we een toerke in de buurt doen, Bloso Aalst eventueel eens rijden.

Maandag had ik graag naar die bikehappening in Genk geweest, op de foto's afgaande leek het me wel een mooi tochtje ! Maar 't zal waarschijnlijk ook Zele worden. :wink:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Wij vertrekken rond half 9 op de parking van zetels de man me ne man of 4 nor Zele :wink:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

zondag weer goed geamuzeerd in Zele samen met den blade en den eagle ondanks de sneeuw van s'nachts toch alles goed berijdbaar de enorme plassen moesten we er wel bijnemen nog een geluk dat het niet gevroren had =D> met een relatief hoog off-road gehalte vond ik dit toch nog een geslaagde tocht =D>

Al vond ik het raar dat er zo weinig volk was ,ze zijn daar met meer dan 400 paaseieren blijven zitten #-o
blade
Mountainbiker

Post by blade »

tja het waren nochtans goei eiren :lol: ik had ze nodig jong het is ver gedaan met mij :-? maar allee nog een klein maandje en mijne moto komt meer buiten :evil: en dan mag ik af en toe [-o<
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Wat zijn jullie plannen voor dit weekend ?

Onverwacht gaan we een weekendje naar de ardennen nl naar Membre. Mijn madam en ik gaan met een bevriend koppel die de streek reeds zeer goed kennen de Semois-vallei eens gaan ontdekken. =D>

Ik kan niet wachten om te vertrekken :bounce:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

hierjuist een baanritje van 55 km gedaan met den laagvlieger tegen een mooi gemiddelde van 25.86 =D> van het weekend niet gereden

zondag nor Bertem denk ik ver de volle 71 km :bounce:
Post Reply