29/03/08 Assebroek-Brugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
stoempe
Mountainbiker

vtt assebroek

Post by stoempe »

Is er mogelijkheid tot het huren van een mountainbike?
Tango
Mountainbiker

ANTWOORD OP JULLIE VRAGEN

Post by Tango »

Hoi,

VTT-ers, sorry voor het wachten op reactie maar ik was er een verlengd weekend tussenuit. :-D

Nu zitten we in de laatste rechte lijn naar onze organisatie en hopen we dat we de weersomstandigheden wat mee hebben. :roll:

Omtrent de vraag over het parcours, Rock Rider, kan ik niet meer meegeven dan er eerder is doorgegeven. Het is een afwisselend parcours qua ondergrond: bossen, asfalt, kiezel, aarde, kasseien... We hebben getracht het boeiend te maken voor iedere mountainbiker. Er zitten bosdreven in rond Beernem en St-Joris die tot nu toe weinig werden gebruikt. Dus kunnen wij enkel maar hopen dat ook jij je amuseert op onze omloop en je later reclame maakt voor volgend jaar. [-o<

Qua startuur, Full-Bull, klopt het inderdaad dat je slechts tot rond 13u kunt starten. Je moet weten dat we naast deze VTT ook een wegrit organiseren vanuit Brugge en vanuit Nokere. Alles vraagt zijn aandacht natuurlijk. Als jij een snelle VTT-er bent, dan kun je natuurlijk net iets later vertrekken, maar weet dat de sluiting van de organisatie voorzien is rond 16u à 17u. Geef anders je naam door via mail op porsche911s@telenet.be en ik verwittig de inschrijvingstafel dat je iets later zult zijn. Geen probleem ! :-D

Stoempe, voor jou ook nieuws. Aangezien dit onze eerste versie is van de Winsol Classic VTT hebben wij nog geen fietsen om te verhuren. Als dit jaar een succes mocht zijn en we voldoende vraag hebben voor volgend jaar, dan kunnen wij dergelijke verhuur voor volgend jaar voorzien. Wordt vervolgd waarschijnlijk... :wink:

Zeg gasten, een vraagje van mijn kant. :oops: Om eens een idee te hebben wie naar onze organisatie afzakt, kunnen jullie eens laten weten uit welke regio van het land (of buitenland) jullie zijn? Gewoon eens om curieus te zijn...
clubboys
Mountainbiker

Post by clubboys »

kom ook af vanuit Izegem :lol:
Superformi
Mountainbiker

Post by Superformi »

:-D Wij van Osantus zullen er ook zijn dingo 8)
full-bull
Mountainbiker

Post by full-bull »

wij komen van dichtbij, van dudzele
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

deze steenbakker komt aangevlogen vanuit oostrozebeke,the city that never sleeps!! :wink: met waarschijnlijk in mijn spoor rockrider!!we zouden ook in de namiddag starten maar 13u wordt waarschijnlijk ook héél scherp om te halen!! :roll:
greetings dingo 8)
lange Peter
Mountainbiker

Post by lange Peter »

Indien het weer een beetje meevalt zal ik er ook zijn,vanuit Middelkerke :-)
Roadrunner
Mountainbiker

Post by Roadrunner »

Weer of geen weer _> ik kom af vanuit bredene
Bertinus
Mountainbiker

Post by Bertinus »

Als da weer nu wat kon redelijk blijven.

De moeite om af te komen?
Tango
Mountainbiker

Post by Tango »

Tuurlijk Mr Q moet je afkomen omdat het de moeite waard is. Dat is althans onze bedoeling hé !! :bounce:
Locked