1ste Vlaamse Ardennen Herder Marathon - 24/5/08 - Maarkedal

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
The Raceface
Mountainbiker

Post by The Raceface »

Net site eens gaan bekijken, ziet er goed uit en kom zeker af voor de lange afstand. Eindelijk nog eens een club die ECHTE mountainbiketochten organiseerd =D> =D> =D> en niet van dat citygedoe zoals enen club uit W.
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Als echte schuussenaar ben ik blij da er eindelijk een tt vertrekt in mooie schuusse =D> =D> =D> , hartje van de vlaamse ardennen . Met foreest , eikenberg, ladeuze , taaienberg , boingeberg ,berg ten houte (als je die honderd meter beneden rijd kan direct patat zijn klimmen )zijn er maar enkele van de bergen die veel in wielerwedstrijden voorkomen =D> =D> :P . En sommige off road beklommen kunnen worden :lol: , daarmee nodig ik de steenbakkers en forumbikkers zeker uit om tekomen [-o< [-o< . NA demooie ritten in frankrijk en koffie koeken in rekkem , is het tijd da ze eens in mijn speeltuintje komen rijden DE VLAAMSE ARDENNEN #-o #-o :bounce: =D>. dikke groetjes kadeetje (katrientje verzorg u goed he en veel beterschap )
Frankie
Mountainbiker

Post by Frankie »

Ik kom ook eens een kijkje nemen. Fantastische parcoursbeschrijvingen trouwens op de website, dergelijke levendige beschrijvingen wakkeren mijne goesting al aan! Zeer smakelijke schrijfstijl, daarmee kan je nog ns volk trekken zie. Ik kijk er naar uit!
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

daaruit blijkt nogmaals dat het ongeluk schuilt in een gladde bocht.
spoedig herstel Katrien.

Ik hoop alvast op een droge periode voor en tijdens deze marathon want wat is er nu toffer dan in korte broek en mouwen rijden.

Massini 8)
Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

Ik heb ook wel zin om af te komen. Ik hoop ook dat het dan droog en lekker warm is. Dat word dan gewoon genieten. 8)
2Special
Mountainbiker

Post by 2Special »

Met al die herders hier op het werk ben ik moreel verplicht ook mee te rijden zeker :-?

Als beginner zal ik me echter wel houden aan een serieus aantal kilometers :-D
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Als beginner (heren)is die 60 km aan te raden op voorwaarde dat je een beetje doseert,anders loop je hier ook al tegen de ](*,) .
Het is wel al tegen de 1000 hm aan,een zeer mooie uitdaging voor de beginners! :bounce:
Frog 075
Mountainbiker

Post by Frog 075 »

Eigenlijk vind ik het jammer dat onze club dit organiseert :lol:
Kan dan niet zelf de 125 rijden :evil: :lol:
Suc6 en veel bikegenot toegewenst jongens. Hopelijk zijn jullie allemaal al in een beresterke conditie 8)
tonyd
Mountainbiker

Post by tonyd »

Hopelijk is de schouder tegen dan in orde want ik zie die 125 wel zitten. Ga nog proberen om wat vrienden van de kust mee te brengen, zal wel lukken :wink:
tonyd
Mountainbiker

Post by tonyd »

Hopelijk is de schouder tegen dan in orde want ik zie die 125 wel zitten. Ga nog proberen om wat vrienden van de kust mee te brengen, zal wel lukken :wink:
Post Reply