Transalp Challenge 2003

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

guntherds wrote:Als ge niet kunt gaan, verliest ge natuurlijk veel geld, das waar, maar als ge bv. niet kunt starten in Bouillon of andere organisatie, ben je ook je geld kwijt, uiteraard is de periode dat je vooraf moet betalen veel kleiner.
Over de organisatie zelf in Transalp valt niets aan te merken, ik heb reeds 2 jaar in de slaapzalen doorgebracht en dat lukt vrij aardig.
Het is gewoonweg een prachtige ervaring, een goede basisconditie is noodzakelijk en ga gewoon om hem uit te rijden, dan geniet je het meest.

Toch zit het te kriebelen om volgend jaar terug te gaan ...

PS : Adri, gij als die-hard moet volgend jaar ZEKER gaan !
Ik vind het een heel commitment om een half jaar echt naar die transalp toe te leven, er kan zo veel gebeuren... da's toch een zware last, enfin zo heb ik het toch ervaren.

Wat ge over Bouillon zegt is waar, maar tussen 20 of 40 euro en een kleine 700 verliezen is toch serieus wat verschil. :o

Ik zou voor de Transalp eigenlijk liever de laatste minuut als reserve voor een andere rijder inspringen, dan moet ik daar zolang niet op zitten broeden... :-?

Een paar goede alternatieven ( met veel minder volk dus inschrijven is minder vroeg nodig !)voor de Transalp is bvb de Styria Alpentour en de Ironbike in Italie, die laatste is wel in tenten slapen en daar kunnen mijn oude knoken zo goed niet tegen :(
flupke
Mountainbiker

styria alpentour

Post by flupke »

hé Adri, waar vind ik meer info over de styria alpentour?
Thx :lol:
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

flupke
Mountainbiker

styria alpentour

Post by flupke »

die styria alpentour lijkt me een mooie proloog op de transalp... :roll:
Guest

Post by Guest »

Need Sponsor!!!
Eric B
Mountainbiker

Post by Eric B »

VR wie niet...die kunnen we allemaal wel gebruiken ;-))

Eric
Guest

Post by Guest »

Ga is langsgaan bij mijn fietsenmaker...die kan em reclame op televisie veroorloven dan zal hij aan nen hele goeie klant ook wel e wa kleding sponsoren voor volgend jaar in den transalp :) miss nog iet meer...
Godde
Mountainbiker

years to train

Post by Godde »

Yo hoogte fans,

ik ben een paar maanden geleden geopereerd en dus nu terug in volle basis conditietraining. Wedstrijd rijden zegt me zo niks en dus heb ik ook al van in het begin (een goe 1,5jaar geleden) gezegd om dergelijke marathons te gaan rijden.

Bon ik ben er dus bijlange nog niet en ik zie mezelf tenvroegste de transalp in 2004 rijden, mits ik toch eerst wat ervaring wil opdoen.

Enige suggesties voor in de komende jaren de nodige voorbereiding op te bouwen?
Gobelijn
Mountainbiker

Post by Gobelijn »

Wij hebben hetzelfde doel godde, ben nu ook terug bezig met m'n basisconditietraining en hoop ook in 2004 aan de transalp te kunnen meedoen.
Shorty
Mountainbiker

Post by Shorty »

Ze moeten een reeks bijmaken tegen dan,gemengde zotten from internet :lol:
Post Reply