terug granville of rocky mountain?

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

RM GAF levenslang, maar nu zoals de trend is 5 jaar.

Ben die veringtroubles beu, juust dikkere banden gekocht, poor man's suspension en no probs anymore!
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

5j garantie...hum ma ja eigenlijk na 4ja koop ik me meestal toch een nieuw kader. Dus brokken zal meestal onder garantie vallen. Eerst had ik ne cannondale 3j gereden, nu granville gaat ook zijn derde jaar in....

Kzal het echt wel eens moeten testen hé ne fully...Als wedstrijdrijder zal iets moeten zijn alla scalpel, spark, epic, merida beijing...de rm element hoort ook in dat rijtje thuis denk ik hé?
Ben ook topic aan het lezen fully of hardtail, daar zal ik ook al veel te weten komen.
krazykatie
Mountainbiker

Post by krazykatie »

El Perro Diablo wrote:Mijne maat zijne Rocky was juist buiten garantie kapot:

lager was uitgesleten IN het frame= frame vuilbak en invoerder wilde niet tussenkomen wegens buiten garantie, ik denk dat moeste uw frame onder uwe arm pakken en naar de RM fabriek gaan, da ze wel "iets" zouden doen, daarom voel ik voor zoiets meer voor ne Granville, die fabriek, enfin, hoofhuis staat wa dichter bij mijn deur en die hebben hier ne naam hoog te houden, wa kan RM één frame hier schelen?
Als ik mij niet vergis is de officiële invoerder van Rocky Mountain nog steeds Filip Sport in Hoeilaart, en die gast staat nu eenmaal niet bekend voor zijn klantvriendelijkheid. Ik ken hem al 30 jaar, en hij heeft eerder de reputatie een geldwolf te zijn. (QED)

Als ik jouw vriend was zou ik Rocky Mountain zelf aanschrijven. In tegenstelling tot de Filip staan ze wèl bekend voor hun klantvriendelijkheid. Een paar duidelijke foto's en een vriendelijke e-mail kunnen soms al veel doen. Hij heeft niet veel te verliezen, me dunkt.

Just my 2 cents..
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

Filipsport is niet de officiele invoerder van RM.
En ik moet zeggen dat ik over de man geen klagen heb niet kwa klantvriendelijkheid noch kwa service.
RM hebben in ieder geval een zeer solide reputatie kwa warranty opvolging.
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

Kan er mij nu eigenlijk en eindelijk eens iemand uitleggen waarom merken zoals RM , turner , litespeed , merlin de hemel ingeprezen worden ( door steeds dezelfde personen ) en de zogezegde low budget bikes type cube , thompson granville ....... worden afgebroken net alsof .

Of rijdt hier iedereen met die zogezegd high-tech frames ? Die scheuren ook hé !
En niet afkomen met argumenten van betere afmontage , want dat heeft hier niks mee te maken .
En of een las nu proper of heel proper is gelegd , ok het oog ziet dat maar kwa rijeigenschappen maakt dat dus geen bal uit .
Een bike dient tenslotte toch om te gebruiken .

Vooruit met die commentaren .
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

schattie, dat noemen ze soul...

Geef je'r niet om, betaal er niet voor. Zo simpel ist.
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Voila.

En...

Eitjes van u eigen kiekes die vrij mogen rondlopen in een grote tuin smaken toch ook beter dan de legbatterijkiekes ? Of niet ?
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Over Filip Sport mag ik nix fout zeggen, zijn moto is niet de goedkoopste te zijn, maar wel de beste service te hebben, en bij mijn weten maakt hij dat ook waar.

Co(s)mic sports is de huidige invoerder van RM, en gelijk de reden waarom ik nu eens geen RM Vertex heb maar wel ne Seven, veel beloven en nix waarmaken= gene velo.

Voor diegenen die al wat langer met high end stuff bezig zijn: Cosmic is de vroegere Vertex......need I say More?

Waarom ne Turner en gene Cube?

If I had to explain you wouldn't understand

pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

Hubertje wrote:schattie, dat noemen ze soul...
Jammer dat de levertijden van soul zo lang zijn :-(
Maar geduld is een schoon deugd zei mijn boma altijd :)
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Ik zou ook de Rocky kiezen :-)
Post Reply