En? is 'm er al uw nieuw scheurijzer?Herder Steven wrote:Gisteren besteld en normaal eind volgende week al in mijn bezit...
Een Rush Carbon 2 Small.
Mijn nieuwe aanwinsten...
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Yes, is binnen van gisteren. Ziet er goed uit. Mag m straks gaan afhalen...Mister T. wrote:nen Taurine en ne Rush...?Gweñito Gafotas wrote:En? is 'm er al uw nieuw scheurijzer?Herder Steven wrote:Gisteren besteld en normaal eind volgende week al in mijn bezit...
Een Rush Carbon 2 Small.
't Zijn alleen maar d'echte die dat staan hebben hé![]()
![]()
Die uitspraak van die 'echte' is voor jouw rekening he!
- Mister T.
- Mountainbiker
Herder Steven wrote:Yes, is binnen van gisteren. Ziet er goed uit. Mag m straks gaan afhalen...Mister T. wrote:nen Taurine en ne Rush...?Gweñito Gafotas wrote: En? is 'm er al uw nieuw scheurijzer?
![]()
Die uitspraak van die 'echte' is voor jouw rekening he!![]()
Doe Bruno de groeten, en zeg hem dat mijne Lefty sinds zijn revisie nog nooit ZOOO goed gemarcheerd heeft
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
Kunde die Rus en die Taurine dan niet beter versmalten tot één scalpel ?Mister T. wrote:nen Taurine en ne Rush...?Gweñito Gafotas wrote:En? is 'm er al uw nieuw scheurijzer?Herder Steven wrote:Gisteren besteld en normaal eind volgende week al in mijn bezit...
Een Rush Carbon 2 Small.
![]()
- Mister T.
- Mountainbiker
KETTERIJ! HEILIGSCHENNIS!Dr.Gonzo wrote:Kunde die Rus en die Taurine dan niet beter versmalten tot één scalpel ?Mister T. wrote:nen Taurine en ne Rush...?Gweñito Gafotas wrote: En? is 'm er al uw nieuw scheurijzer?
![]()
![]()
De optie: "De Heilige Drievuldigheid nastreven" door naast de Taurine en de Rush nog een Scalpel bij te plaatsen vind ik een mooiere gedachte
- MoozeMeiske
- Mountainbiker
- Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart
Post by MoozeMeiske »
Mister T, wat is da hier weer allemaal?! ... weer snode plannen aan het smeden?Mister T. wrote:
KETTERIJ! HEILIGSCHENNIS!
![]()
![]()
De optie: "De Heilige Drievuldigheid nastreven" door naast de Taurine en de Rush nog een Scalpel bij te plaatsen vind ik een mooiere gedachte![]()
![]()