Geraardsbergen - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
.::Andy::.
Mountainbiker

Post by .::Andy::. »

het mooiste stuk vind ik persoonlijk de eerste 10 kilometer, tot aan de Bosberg en dan is het een miserabele route omwille van de slechte bepijling.
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

ik vind die route toch ook maar matig, veel saaie stukken, spijtig genoeg is er in de buurt geen enkel bos waar je in mag als biker, daarom zijn de routes ook maar matig.
ik zal een van deze dagen nog eens gaan zien hoe het zit met dat technische zwarte route.
DERAILLEURKE
Mountainbiker

Post by DERAILLEURKE »

Gisterenmiddag de via de dender begonnen aan de blauwe route van G'bergen om zo dan even verder de groene route te volgen. Nogal veel asfalt wegen, wel mooie uitzichten. Bepijling was op sommige plaatsen goed(2 pijltjes) Maar dan voorbij Moerbeke werd ik over een overweg gestuurd en moest dan naar rechts maar vanaf dan geen enkele pijl meer te bespeuren. In de straat waren wel wegenwerken aan de gang. Dan maar via gewone weg naar de Muur gereden en daar terug parcour gevonden. Voor de beklimming van de bosberg nog een mooie beklimming(Grote molenberg??) En dan de afdaling van de bosberg en dit is toch wel om vingers van af te likken. Ik zou wel graag deze afdaling is beklimmen, maar gezien de gevaren van een aanstormende MTB is dit geen goed idee denk ik... Zit deze beklimming/afdaling soms in de TT's in de omgeving?
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Ik woon daar beneden. Je kan dat probleemloos omhoog of naar beneden doen, dat is perfect te doen. Zowel boven op bosberg naar rechts (noremansberg, waar ik woon) of boven naar links, naast de camping. Beide zitten denk ik in de route van Galmaarden. Ik vind de routes in onze omgeving maar kouwe soep. Trekken op niet veel.
pelter bos biker
Mountainbiker

Post by pelter bos biker »

route gereden 30 aug. 2007 met 9 mensen
één pluspunt,het gras op het parcour was gemaaid
voor de rest zeer slechte bepijling,rode route GEEN pijlen gezien.
gelukkig route op gps gezet en daarom redelijk te doen.
veel verharde weg.op 01 sept. Brakel-Oudenaarde en ronse gedaan
zelf gecombineerd tot 70 km, dit was veel beter
als uitvalsbasis hotel in Parike-Brakel gekozen, was in orde
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Morgen zou ik deze route graag met enkele vrienden willen gaan rijden, uit enkele reacties kan ik opmaken dat er wel enkele problemen geweest zijn met de bepijling. Hoe is de situatie nu ... beter ??

Kan ik een pijltje terug vinden op de top van de muur ? Het plan is om te parkeren aan 't hemelrijck en vandaar de route te starten zodat we de muur als finale kunnen beklimmen en we snel ne goeien apres-bike kunnen nuttigen :lol: [-o<
MC Johan
Mountainbiker

Post by MC Johan »

Neem misschien eens contact op met de sportdienst van Stad Geraardsbergen :
Sportfunctionaris
Johan Van Rampelberg
Felicien Cauwelstraat 39
9500 Geraardsbergen
Tel 054 41 41 31

Ik denk dat sommige delen van de route er na de regen van de laatste dagen echt verzopen bij liggen.
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Ik denk dat de meeste routes er momenteel wel verzopen bij zullen liggen...
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

zondag morgen tegen 9h 15 gaan we deze route rijden met 2maten

ben benieuwd ,tzal lekker modder zijn
soeterke
Mountainbiker

Post by soeterke »

vorige week heb ik gezien dat ze alleszins de blauwe route opnieuw aan het opknappen zijn met nieuwe pijltjes, de rest van de route weet ik niet.
Post Reply