29/03/08 Assebroek-Brugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Locked
Tango
Mountainbiker

29/03/08 Assebroek-Brugge

Post by Tango »

Op zaterdag 29 maart 2008 organiseren wij als WTC DE BREYDELZONEN FINTEC BRUGGE onze eerste Winsol Classic VTT 2008 in. Met de jarenlange ervaring in feilloze wegritten in het kader van de BBR richten wij ons vanaf dit jaar ook op de VTT.

Als startplaats voor deze organisatie werd gekozen voor het Bloso-centrum Julien Saelens (Nijverheidsstraat 12 te 8310 Assebroek/Brugge). Hierdoor kunnen wij u een ruime parkeergelegenheid aanbieden, alsook een afspuitinstallaties voor de fietsen en de mogelijkheid tot douche (afzonderlijke kleedkamers voor heren en dames).

Er worden 2 omlopen aangeboden, nl 30 & 50 km. De grootste omloop doet gemeenten aan als Sint-Kruis, Beernem en Sint-Joris. Alle soorten ondergrond worden voor de wielen geschoven, asfalt, kasseien, aarde, grind... De volledige parcours worden goed en efficiënt gepijld. Tevens wordt een bevoorrading voorzien met de nodige drankvoorziening en versnaperingen. Een depannagedienst voor zware materiaalpech en/of blessures wordt voorzien. Starten kan vanaf 8 uur 's morgens.

Kortom: alles wat een gepassioneerde mountainbiker zoekt, vindt hij of zij op de WINSOL CLASSIC VTT 2008 !!! Afspraak: 29/3/2008 vanaf 8 uur.

Voor meer info:
onze Breydelfoon: 0498/197549
of onze website: www.debreydelzonen.be

=D> :bounce: =D> :bounce: =D> :bounce: =D>
:bounce: =D> :bounce: =D> :bounce: =D> :bounce:
Magic 10
Mountainbiker

Post by Magic 10 »

beste :^o
is het nu huisnummer 112 of 12 op jullie site staat 112 #-o
dit is maar een kleine opmerking ik kom toch naar jullie af :wink:
de TT lijkt deze zo wat op die van Beernem van over een paar weken ?
Tango
Mountainbiker

Correcte huisnummer

Post by Tango »

Er is inderdaad een klein foutje qua huisnummer, het is namelijk Nijverheidsstraat 112 te Assebroek-Brugge. Maar het Bloso-centrum is heel goed herkenbaar natuurlijk.

Qua parcours durven wij geen vergelijking aan met andere organisaties. We hebben volledig autonoom onze omloop uitgetekend op basis van de natuur, verschillende ondergronden en mountainbike-plezier. We hebben iemand in de club die zich daar ettelijke maanden mee heeft bezig gehouden, en die constant (kleine) aanpassingen aanbrengt waar hij denkt dat verbeteringen mogelijk zijn.

Alvast bedankt voor je komst !!
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

allez, ik zal hier ook te vinden zijn de zaterdag... Kan de zondag immers niet...

Let's hope dat het de moeite wordt... Misschien iets meer info rond het parcours?
peter v h x
Mountainbiker

Post by peter v h x »

Ik kom ook naar Assebroek en zal daar niet alleen zijn van de club
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

ik kom ook af,na de middag!!zondag kan ik ook nie biken,dus kom ik hier m'n kilometers halen...langs waar brengt het parcour ons eigenlijk,jurgen? :roll:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

dark dingo wrote:ik kom ook af,na de middag!!zondag kan ik ook nie biken,dus kom ik hier m'n kilometers halen...langs waar brengt het parcour ons eigenlijk,jurgen? :roll:
misschien kunnen we weer samen rijden... We'll see... :wink:
full-bull
Mountainbiker

Post by full-bull »

klopt het dat ge maar tot 13.00 u kunt starten?
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

normaal pik ik deze ook mee... khoop Deurbieter en consoorten mee te krijgen? in de brugsche bossn ist altijd plezant...
deurbieter
Mountainbiker

Post by deurbieter »

emperor of the mud wrote:normaal pik ik deze ook mee... khoop Deurbieter en consoorten mee te krijgen? in de brugsche bossn ist altijd plezant...
schrijf me maar in !
eerst nog nieuwe remblokskes steekn want ze zijn volledig op van in Oedelgem
Locked