Motorvrouw van het jaar meegedaan??
wie rijd er moto?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
krazykatie
- Mountainbiker
-
krazykatie
- Mountainbiker
Post by krazykatie »
Derde plaats, niet zo slecht dus.
Het waren inderdaad de R1-en van de motorsportschool. Een beest van een moto, trouwens, en dat in de gietende regen, zonder regenband. Doseren was de boodschap, vooral omdat er tijdens één van de sessies (want het circuit was open die dag) een kerel met een oude R1 een mooi oliespoor had achtergelaten in 3 van de bochten.
Het was een leuke ervaring, ik heb vooral genoten van het trial gedeelte in Hélécine later dat jaar, en ook motocross vond ik leuk (had geen één van beide eerder gedaan)

Het waren inderdaad de R1-en van de motorsportschool. Een beest van een moto, trouwens, en dat in de gietende regen, zonder regenband. Doseren was de boodschap, vooral omdat er tijdens één van de sessies (want het circuit was open die dag) een kerel met een oude R1 een mooi oliespoor had achtergelaten in 3 van de bochten.
Het was een leuke ervaring, ik heb vooral genoten van het trial gedeelte in Hélécine later dat jaar, en ook motocross vond ik leuk (had geen één van beide eerder gedaan)

Ferm machien, had een paar jaar geleden ook ne yamaha wel het ouder model maar was daar super content van, was zoals een fietske in de bochten. En mijn laatste moto was een Intruder 1400, daarmee wa shet makkelijker om me aan de toegelaten snelheid te houden. En nu geen moto meer ben er compleet mee gestopt.