24/03/08 Zillebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

uncle sam wrote:Zal ook aanwezig zijn, is al van november geleden dat ik nog in die regio heb gereden.
Vorig jaar was het superweer (24° int zonneke) en alles lag kurkdroog.
De winnaar van de chrono had toen de 52km gereden in 1h28 (ruim 32avs) #-o
ben je zeker , was het geen 36avs
kweet dat ik moeten opgeven heb met breuk na 30 km en zat aan 28avs
steven99
Mountainbiker

Post by steven99 »

uncle sam wrote:Zal ook aanwezig zijn, is al van november geleden dat ik nog in die regio heb gereden.
Vorig jaar was het superweer (24° int zonneke) en alles lag kurkdroog.
De winnaar van de chrono had toen de 52km gereden in 1h28 (ruim 32avs) #-o
dat is een avs van 33 a34u!!ofe te wel is dat een prof of te wel ene die vele van die spekken eet we.zou graag eens zien hoeveel van die 52 km op zijn teller staan! [-X [-X [-X [-X
timo
Mountainbiker

Post by timo »

morgen doe ik eens samen met bart de parkours verkenning eens kijken oe het er bij ligt na al die regen
steven99
Mountainbiker

Post by steven99 »

zeg Timo.kun je hi an het parkour geraken?je moet ma zeggen morgenochtend zal eens wachten aan de oranje plooipoorte!!

:lol: :lol: :lol:
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

mits een klein beetje moeite kan je als je kijkt op hun website het parcours downloaden. ziet er hetzelfde uit als voorgaande jaren.
Heb hier al enkele keren gereden, en het parcours valt best mee. Vorig jaar was het idd vlammen. Had zelf 28avs. Die 32-33 avs van de toppers is zo uitzonderlijk niet, ze wachten in het begin op elkaar en rijden dan een ploegkoers. Ook trainen ze waarschijnlijk meer dan het dubbele dan wij.
Mega Mingie
Mountainbiker

Post by Mega Mingie »

cowboy peter wrote:mits een klein beetje moeite kan je als je kijkt op hun website het parcours downloaden. ziet er hetzelfde uit als voorgaande jaren.
Heb hier al enkele keren gereden, en het parcours valt best mee. Vorig jaar was het idd vlammen. Had zelf 28avs. Die 32-33 avs van de toppers is zo uitzonderlijk niet, ze wachten in het begin op elkaar en rijden dan een ploegkoers. Ook trainen ze waarschijnlijk meer dan het dubbele dan wij.
Troost je, 't zijn niet allemaal toppers die meedoen aan de chrono.
Vorig jaar hebben we er met de Fortisgroep eentje op sleeptouw
moeten nemen (en zelfs compleet de prak ingereden). En wij zaten zeker aan geen 30 avs. Dat zou ik me herinneren.
Wat dat trainen betreft: ik denk dat ik nog jaren mag trainen, zo'n avs
haal ik nooit met mijn horecaspoiler vooraan.
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

cowboy peter wrote:mits een klein beetje moeite kan je als je kijkt op hun website het parcours downloaden. ziet er hetzelfde uit als voorgaande jaren.
Tziet ernaar uit dat het dit jaar toch iets vettiger zal liggen dan vorig jaar, misschien dat je met 28avs wel kunt winnen :wink:
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

'k heb al enkele chrono's gereden en meestal doe ik er 20 à 25 % langer over dan de winnaar. Daarmee sta je dan ongeveer in de helft van de uitslag.
Is eigenlijk wel eens amusant zo'n chrono, je rijdt eigenlijk meer tegen jezelf dan tegen de andere.
Voor de mannen die denken dat ze rap kunnen rijden: zeker eens meedoen. Voor velen zal het een ontnuchtering zijn.
Als we op toertochten eens doorfietsen gebeurt het zeer weinig dat er ons nog anderen inhalen, maar bv op de Hagelandse chrono zag ik ze voorbij vliegen dat het geen naam meer had. Dan besef je dat je redelijk kunt fietsen, maar rap fietsen dat is nog wat anders
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Voor ons is mtb een hobby/passie, voor anderen is het hun broodwinst :wink:
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

cowboy peter wrote:'k heb al enkele chrono's gereden en meestal doe ik er 20 à 25 % langer over dan de winnaar. Daarmee sta je dan ongeveer in de helft van de uitslag.
Is eigenlijk wel eens amusant zo'n chrono, je rijdt eigenlijk meer tegen jezelf dan tegen de andere.
Voor de mannen die denken dat ze rap kunnen rijden: zeker eens meedoen. Voor velen zal het een ontnuchtering zijn.
Als we op toertochten eens doorfietsen gebeurt het zeer weinig dat er ons nog anderen inhalen, maar bv op de Hagelandse chrono zag ik ze voorbij vliegen dat het geen naam meer had. Dan besef je dat je redelijk kunt fietsen, maar rap fietsen dat is nog wat anders

kzou het niet beter kunnen uitleggen =D>
Post Reply