Ardennen, net dat tikkeltje meer

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Watje
Mountainbiker

Post by Watje »

Wij hebben dit week-end in Malmedy (Ovifat) gezeten. Dankzij Sporanox hebben we een heel deel geweldig mooie en technische paden kunnen rijden. Op zaterdag was het weer goed, op zondag veel regen maar zeker zo plezant.

Het week-end speelde zich af in en om de valleien van de Warche, Bayehon, Pouhan, Ghaster, Tchession en Tro-Maret.

Malmedy is al lang één van m'n favorieten in het binnenland, maar als Sporanox zo z'n ontdekkingen met ons blijft delen denk ik er aan om m'n bike-vakanties daar door te brengen. :-D

Groeten,
Bart
sporanox
Mountainbiker

Post by sporanox »

Nu pas na langere tijd terug naar dit forum gekeken...

Merçi voor de komplimenten, leuk dat je het leuk vond. Is Theux eigenlijk niet net zo knap?

Schotland en Graubünden zijn natuurlijk nog nét dat ene tikje straffer...

Gisteren toevallig (bijna toch) een filmpje gevonden van een stukje McMoab in Kirroughtree (Schotland); zoals meestal lijkt het 'op TV' maar platte koek. Ik kan u zweren dat ik eerst 5 minuten heb staan mediteren en te voet ben gaan verkennen voor ik eraf ben gereden. luister ook naar die Schotse kommentaren!!http://www.youtube.com/watch?v=TD-vrr7P ... re=related
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Ik zag u al los over de kop gaan. :lol:

Maar desalniettemin =D> =D>
Post Reply