Iemand van diest?

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
biker666
Mountainbiker

Post by biker666 »

Hehe, ja vettig zal het wel zijn maar dat is het plezantste he :-D
biker666
Mountainbiker

Post by biker666 »

Heb vernomen dat ze zondag slecht weer geven... :( zouden we mss niet morgen vroeg zaterdag dus kunnen gaan? Geven morgen 16°C :-)

Grtz
PNO
Mountainbiker

Post by PNO »

Ben gisteren uiteindelijk toch nog maar vertrokken....het was wel lekker vettig maar wel plezant, het water stond in men schoenen :-D

Op het einde wel klapband gehad, dus heb het laatste stuk nog moeten uitlopen, maar dat was goed voor de conditie zeker :-? ...

Allez, volgende week maar hopen op beter weer want als het deze week zo blijft regenen denk ik niet dat alle stukken nog berijdbaar zijn....

Het laatste stukje (op de schaffense poort naar beneden) kon je nu al niet meer doen omdat de demer te hoog stond, en onderweg stonden er nog een aantal beekjes op een kritiek punt...anders die zwembroek maar aantrekken :-)
biker666
Mountainbiker

Post by biker666 »

Haha, tof da ge toch nog zijt gegaan, ma ik vond het te voos weer, was hier al heletijd aan het druppelen. :( Maarja hopelijk volgend weekend beter.
Was de zat ook eens op verkenning gegaan in hees, vette afdaling gevonde. Kunne we ook eens doen.

BTW van waar uit diest zijt ge juist, want uwe naam komt me precies bekent voor?

Grtz
PNO
Mountainbiker

Post by PNO »

Woon nu in diest centrum, maar ben oorspronkelijk afkomstig uit Vorst-Laakdal

Hees --> in Schaffen?

Ga wel eerst mijne band moeten herstellen, als die nog te maken valt... :wink:
biker666
Mountainbiker

Post by biker666 »

ja Hees in schaffen. Hehe Zo hard stuk? :-D Hoe heb je dat gedaan?
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

Als jullie ne keer gaan rijden op zaterdag
dan wil ik wel mee
teminste als het tempo niet te hoog is...
woon in de postbaan te schaffen

afdaling hees?
was dit in het verboden gedeelte?
PNO
Mountainbiker

Post by PNO »

@ Biker666 de band zei gewoon "plof"... heb gisterenavond schade opgemeten...het wordt een nieuwe buitenband en binnenband vrees ik....was een gat van 1cm doorsnee in buitenband + doorgescheurd (lees:versleten).

@ Beny deze zaterdag wordt moeilijk voor mij maar over twee weken op zaterdagnamiddag zou wel moeten lukken denk ik - en voor iemand die bij een mountainbike-club zit denk ik niet dat mijn tempo te hoog ligt...

Hopelijk geraak ik aan een nieuwe band voor zondag...iemand een idee tot hoelaat de bikeshop in diest open is door de week?
biker666
Mountainbiker

Post by biker666 »

@ benny in kan het gans weekend door... deze zondag gaan PNO en ik normaal biken als het niet regent :lol:
En wat betreft die afdaling, als je over het brugje rijdt van de zwarte beek net achter de spoorweg dan kom je op de bos uit, als je dan 50m naar rechts rijd kom je op die afdaling uit. Denk niet dat dit verboden is want het pad ernaast stonden borden met fietsen toegelaten.

@PNO Jij zou die openings uren toch al lang moeten kennen :-D

Dinsdag tot en met vrijdag van 13.00 tot 18.00 u.
Zaterdag van 09.00 tot 17.00
Zondag en maandag gesloten
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

op zon en feestdagen rij ik de tochten die op onze kalender van de club staan
maar als jullie nog eens op een zaterdag gaan rijden... laat maar weten

wat betreft die afdaling, ben niet zeker, dacht verboden
zal ne keer nakijken... als het weer beter is :-?
Post Reply