selle italia slr
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- J-BIKER
- Mountainbiker
selle italia slr
dit weekend in dinant mijn zadel gebroken.
het gaat over een selle italia slr.
de rails waren net voor de zadelpenklemming gebroken.
zijn er onder jullie die dit ook al voor gehad hebben?
bij mij is dit al het 2e zadel
grts j-biker
het gaat over een selle italia slr.
de rails waren net voor de zadelpenklemming gebroken.
zijn er onder jullie die dit ook al voor gehad hebben?
bij mij is dit al het 2e zadel
grts j-biker
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Veel zadelrails breken omdat de zadelpen de rails niet genoeg ondersteunt.
Veel lightweight zadelpennen snijden als het ware in de zadelrails, een goede pen zoals een Thomson zal dit niet veroorzaken.
Veel lightweight zadelpennen snijden als het ware in de zadelrails, een goede pen zoals een Thomson zal dit niet veroorzaken.
- J-BIKER
- Mountainbiker
kan je dan ook zonder problemen met zo een slr carbon biken?El Perro Diablo wrote:Veel zadelrails breken omdat de zadelpen de rails niet genoeg ondersteunt.
is een wcs carbon een goede zadelpen?
- native instinct
- Mountainbiker
Post by native instinct »
Onder welke omstandigheden is dat zadel bij jullie gebroken.
Ruwe afdaling?
Zaten jullie met het volle gewicht op het zadel op het moment dat deze brak of ??????
Ruwe afdaling?
Zaten jullie met het volle gewicht op het zadel op het moment dat deze brak of ??????
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Ik denk het wel, in de manual van mijne Selle Italia staat welke zadelpennen in aanmerking komen voor de carbonnen rails, Ritchey is ok.J-BIKER wrote:kan je dan ook zonder problemen met zo een slr carbon biken?El Perro Diablo wrote:Veel zadelrails breken omdat de zadelpen de rails niet genoeg ondersteunt.
Use, tune enz niet.
- J-BIKER
- Mountainbiker
El Perro Diablo wrote:Ik denk het wel, in de manual van mijne Selle Italia staat welke zadelpennen in aanmerking komen voor de carbonnen rails, Ritchey is ok.J-BIKER wrote:kan je dan ook zonder problemen met zo een slr carbon biken?El Perro Diablo wrote:Veel zadelrails breken omdat de zadelpen de rails niet genoeg ondersteunt.
Use, tune enz niet.
staat er in de handleiding nergens dat er niet met mag worden gebiked?
anders zou ik voor de carbon versie gaan
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Voor zo goed mijn Italiaans is:
Selle Italia heeft een jarenlange traditie van handgemaakte zadels, het is ten zeerste aanbevolen zo'n kunstwerk dan ook met een handgemaakt frame te combineren teneinde schade aan de zadelrails te voorkomen.
Selle Italia zal in geen geval garantie geven als blijkt dat het zadel dienst gedaan heeft op een made in Taiwan fiets.
Voor verdere vragen kan u ons steeds bereiken op www.selleitalia.it
Selle Italia heeft een jarenlange traditie van handgemaakte zadels, het is ten zeerste aanbevolen zo'n kunstwerk dan ook met een handgemaakt frame te combineren teneinde schade aan de zadelrails te voorkomen.
Selle Italia zal in geen geval garantie geven als blijkt dat het zadel dienst gedaan heeft op een made in Taiwan fiets.
Voor verdere vragen kan u ons steeds bereiken op www.selleitalia.it