16/03/08 HEESTERT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

clubboys wrote: Ze staan al blauw van te klappen :oops:
blauw-zwart? :wink:

http://www.blue-army.com/mm/?pagina=Songbook
BEASTY
Mountainbiker

Post by BEASTY »

yep,

deze morgen ook met een bende steenbakkers en 1 weesje, aangezet voor de 60km.
man man man was me dat een tochtje =D> =D> =D> dat zegt genoeg.

tot mij grote vreugde ben ik overal kunnen op rijden (o) ja zelfs het eerste deel van de oude kwaremont, (mijn banden doen hun werk zoals het hoort maar op de bane bolles ze bijna gene meter) eenmaal boven was er een onbekende die mij proficiat wenste waarvoor dank :wink: dat doet deugd

de extra lus van 10 km was ook niet van de poes, maar we hebben ze goed doorstaan, had wel de indruk dat over gans de tt overal kleine lusjes waren :roll:

Na de 2de bv had ik blijkbaar nog power genoeg om om er nog eens een lap te geven, hier en daar wat lijken opgeraapt, voor de gene die verder reden =D> voor de gene die shortcuts namen #-o [-X .

Ik ben tevreden dus toch volgend jaar

gr

BEASTY
archie bunker
Mountainbiker

Post by archie bunker »

Vanaf het begin heb ik hier vermeld dat deze tocht een absokute aanrader is en of het dat is.
Deze morgen een schitterende tocht gereden van 60 km met heel wat zware (veel modder) offroad passges, met een sublieme passage van den Tiegemberg (met 3 beklimmingen) en dan nog de aaneenschakeling van Kwaremont offroad (even voor de top voet moeten aan de grond zetten), patersberg en Kluisberg/bos.
Nadien in Avelgem op dat houten brugje een tuimelperte gemaakt, ik schoof tot aan de andere kant van het brugje, en daarbij een serieuze wonde boven het oog opgelopen (het is intussen reeds genaaid). Daar ik geen voetballer ben maar bloedend doorgereden om mij aan den arrivée te laten verzorgen.
Organisatie was tip top in orde : bewaakte bikewatch, seingevers op gevaarlijke overgangen, goede bevoorradingen.
Vokgend jaar kom ik zeker terug naar deze 5 sterrenorganisatie.
Hoepelijk blijf ik dan recht tot op het einde.

Wat betreft de nieuwe burgemeester van Mont de l' Enclus : als die man zo halsstarrig alles blijft weigeren ziet er dat niet goed voor de organisaties op de Kluisberg. Het Kluisbos intensief gebruiken zoals wij dat in vorige edities deden zou wel eens definitief tot het verleden kunnen horen.
En ik vind dat jammer !
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Hier de 60 km gebold... Eerst van thuis naar daar, dan den tocht en met den bike terug... Uiteindelijk een 80 tal kilometer op den teller... Met de wind op bepaalde momenten kon da wel tellen zunne...
Mij geamuseerd, soms glijden, een paar keer voet aan de grond gezet :oops:

Mij in het begin een beetje teveel gegeven denk ik en dit op het einde moeten bekopen... mede door de knieblessure die genezen is, maar waardoor ik het nog altijd wat kalmer aan doe... Aan de trapkes die we moesten opgaan tot aan de schelde wel kramp gehad en amaai, da doe geen deugd...

@ Moozemeiske... aangename kennismaking aan den après... :wink:
clubboys
Mountainbiker

Post by clubboys »

MoozeMeiske wrote:
clubboys wrote: Ze staan al blauw van te klappen :oops:
blauw-zwart? :wink:

http://www.blue-army.com/mm/?pagina=Songbook
inderdaad

Bruges till i die :lol:
BEASTY
Mountainbiker

Post by BEASTY »

Rock Rider wrote:Hier de 60 km gebold... Eerst van thuis naar daar, dan den tocht en met den bike terug... Uiteindelijk een 80 tal kilometer op den teller... Met de wind op bepaalde momenten kon da wel tellen zunne...
Mij geamuseerd¨, soms glijden, een paar keer voet aan de grond gezet :oops:

Mij in het begin een beetje teveel gegeven denk ik en dit op het einde moeten bekopen... mede door de knieblessure die genezen is, maar waardoor ik het nog altijd wat kalmer aan doe... Aan de trapkes die we moesten opgaan tot aan de schelde wel kramp gehad en amaai, da doe geen deugd...

rij jij niet met de zelfde banden als ik ? black shark's

gr

BEASTY
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

BEASTY wrote:
Rock Rider wrote:Hier de 60 km gebold... Eerst van thuis naar daar, dan den tocht en met den bike terug... Uiteindelijk een 80 tal kilometer op den teller... Met de wind op bepaalde momenten kon da wel tellen zunne...

gr

BEASTY

ja hoor, maar vooral moeten voet aan de grond zetten als er enen voor mij een schuiver maakte... zoals de kwaremont... Op de Patersberg uit het gootje gegleden en er niet meer in geslaagd om me op gang te trekken...:oops:
BEASTY
Mountainbiker

Post by BEASTY »

Rock Rider wrote:
BEASTY wrote:

gr

BEASTY

ja hoor, maar vooral moeten voet aan de grond zetten als er enen voor mij een schuiver maakte... zoals de kwaremont... Op de Patersberg uit het gootje gegleden en er niet meer in geslaagd om me op gang te trekken...:oops:
heb ook in het gootje moeten rijden want anders sleerde ik door als ik wat power stak

gr

BEASTY
kampfschwein
Mountainbiker

Post by kampfschwein »

Vandaag door omstandigheden ook maar de 30 km gereden (die er eigenlijk 35 waren als mijn kilometriek juist is) en kheb het me niet beklaagd.

De eerste 10 km een stuk of 3 keer gevallen op de offroad-stukken. Het vuil bleef tussen mijn noppen (Michelin XC/AT) steken en daardoor had ik maar weinig grip. Ligt dit nu aan de ondergrond (diepe sporen) of ligt het aan de banden? I don't know. Ofwel ben ik gewoon niet technisch genoeg :oops:

Redelijk goe geavanceerd (2u) en kvind da een prestatie op mijn eentje en met dit weer en wetende dat het enkele maanden geleden gemakkelijk 2u nalf kon duren voor ik de finish zag. Volgende streefdoel is iedere week de 50 km rijden, maar ik vrees dat ik zal wachten op beter weer (lees minder modder) om dit te doen.

Soit. Goeie tocht, goeie bevoorrading (al vond ik da drinken echt slecht, denk dat het aquarius was, maar ben niet zeker). goeie afspuit (veel druk en weinig volk) Ben eens curieus hoeveel inschrijvingen er waren.

C U next year alleszins[/u]
kampfschwein
Mountainbiker

Post by kampfschwein »

Vandaag door omstandigheden ook maar de 30 km gereden (die er eigenlijk 35 waren als mijn kilometriek juist is) en kheb het me niet beklaagd.

De eerste 10 km een stuk of 3 keer gevallen op de offroad-stukken. Het vuil bleef tussen mijn noppen (Michelin XC/AT) steken en daardoor had ik maar weinig grip. Ligt dit nu aan de ondergrond (diepe sporen) of ligt het aan de banden? I don't know. Ofwel ben ik gewoon niet technisch genoeg :oops:

Redelijk goe geavanceerd (2u) en kvind da een prestatie op mijn eentje en met dit weer en wetende dat het enkele maanden geleden gemakkelijk 2u nalf kon duren voor ik de finish zag. Volgende streefdoel is iedere week de 50 km rijden, maar ik vrees dat ik zal wachten op beter weer (lees minder modder) om dit te doen.

Soit. Goeie tocht, goeie bevoorrading (al vond ik da drinken echt slecht, denk dat het aquarius was, maar ben niet zeker). goeie afspuit (veel druk en weinig volk) Ben eens curieus hoeveel inschrijvingen er waren.

C U next year alleszins
Post Reply