15/03/2008 Gavere
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- MoozeMeiske
- Mountainbiker
- Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart
Post by MoozeMeiske »
ben van tzelfde gedacht!Joybiker wrote:Wij starten om 13h, tegen dan zet de zon haar beste beentje voor en is 't parcours (bijna) droog gereden door de vele vroege vogels![]()
-
Jero_biker
- Mountainbiker
Post by Jero_biker »
Inderdaad een mooie rit, prima organisatie en ruime bevoorrading. Enkel de afspuitstand mocht volgens mij iets groter zijn.
Genoten van het ideale weer en de mooie vergezichten (waar de conditie het toeliet).
De stukken road waren een welgekomen verademing op de 75 km.
Wel enkele modderige passages te voet afgehaspelt en zodanig veel modder tussen de fiets dat op de kleine plateau schakelen onmogelijk werd. Na 65 km was plots het licht uit en de laatste km's waren behoorlijk zwaar.
Voor herhaling vatbaar !
Genoten van het ideale weer en de mooie vergezichten (waar de conditie het toeliet).
De stukken road waren een welgekomen verademing op de 75 km.
Wel enkele modderige passages te voet afgehaspelt en zodanig veel modder tussen de fiets dat op de kleine plateau schakelen onmogelijk werd. Na 65 km was plots het licht uit en de laatste km's waren behoorlijk zwaar.
Voor herhaling vatbaar !
- deurbieter
- Mountainbiker
Post by deurbieter »
prachtige rit , samen met emperor,bartje klapband,fré en Hans afgehaspeld. Dan samen met emperor de 75 gereden. bevoorradingen waren dik inorde. De tocht zelf wat veel baan maar dat werd dan goedgemaakt met de hoogte meters.
persoonlijk ben ik voorstander van wat meer offroad , en er is waarschijnlijk wel meer uit te halen in de streek.
niet tegenstaande kon de tocht mij zeker bekoren.
ik ben moe en voldaan naar huis teruggekeerd
en dat is de bedoeling.
persoonlijk ben ik voorstander van wat meer offroad , en er is waarschijnlijk wel meer uit te halen in de streek.
niet tegenstaande kon de tocht mij zeker bekoren.
ik ben moe en voldaan naar huis teruggekeerd
en dat is de bedoeling.
Kan alles beamen wat hierboven staat .
Meer moet dat niet zijn. Had geen goesting om konstant te ploeteren dit weekend en toch een mtbritje af te haspelen. Opzet meer dan geslaagd met
dit heel mooie ritje. Normaal een zondagsrijder maar met de weersvoorspellingen voor zaterdag gekozen. Het was een bijna lente-dag.
Per ongeluk ontdekt maar volgend jaar kom ik terug.
Meer moet dat niet zijn. Had geen goesting om konstant te ploeteren dit weekend en toch een mtbritje af te haspelen. Opzet meer dan geslaagd met
dit heel mooie ritje. Normaal een zondagsrijder maar met de weersvoorspellingen voor zaterdag gekozen. Het was een bijna lente-dag.
Per ongeluk ontdekt maar volgend jaar kom ik terug.
gavere
vandaag met phil spec de slag om gavere gedaan.Viel goed mee,genoeg off-road voor mij want die hoogtemeters kruipen ook in de benen.Alles kunnen fietsen,de helling vlak na de slitsing 60/75 vond ik de zwaarste en t was dan nog bane.De 2é bevoorr lag wel wree dichte tegen de 1é en dus ver van de 3é.De prehistorische douches met koud water konden mij heel wat minder bekoren.Toch 78km aan 21.5gem met dank aan dien kerel met zijn horens op zijnen helm waar ik op t'einde nog een beetje mee gesprint heb voor de punten in den bergprijs
Last edited by sofeurken on Sat 15 Mar 2008 22:38, edited 1 time in total.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Prachtig ritje met de vele HM
Veel afwisseling gehad,parcour lag hier en daar vettig
Was een zwaar tochtje,bevoorradingen waren zeer goed
Tot de volgende
Veel afwisseling gehad,parcour lag hier en daar vettig
Was een zwaar tochtje,bevoorradingen waren zeer goed
Tot de volgende
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Deze morgen iets te laat op de afspraak met de herders
,maar geen nood,de meesten nog ingehaald!
Twee "ouwe knurren"(met Roele) samen op pad met een jongske van bijna 17j.en ge moogt 2 keer raden...
maar dat jongske(Matthias)rijdt met 2 vingers in de neusgaten die anciens naar huis...grote klasse!!!
Parcours goed tot zeer goed tot aan...de plaats waar men het wortelpad van de ladeuze onbegrijpelijk links liet liggen!!!
Vanaf daar veel te veel road,maar eerlijk gezegd was het beste er toen al af en was ik er zeker niet rouwig om .
De hoogtemeters te samen met de vele zwaardere off-road stukken deden vandaag behoorlijk hun slopingswerk!
Heel goede bev.waarbij die tweede toch te kort na de eerste lag,maar niemand is natuurlijk verplicht te stoppen hé?
Veel volk aan de afspuit rond 12 u 30',even wachten,maar er was dan ook veel werk aan de winkel!
Koude douches?
Ze waren dubbel zo warm als Ingooigem,maar buiten leek het wel nog warmer dan onder de douches!!??
Bepijling,goed maar kon nog beter,2 maal een stuk verkeerd gereden.
Had ongeveer 75 km aan een goeie 22 avs,meer dan genoeg voor mij in deze periode met redelijk wat modder!
Den ename en nen vette braadworst deden ons er weer bovenop komen op den aprés!
Zeker voor herhaling vatbaar en deze verdiend dan ook 8/10 voor mij!
Twee "ouwe knurren"(met Roele) samen op pad met een jongske van bijna 17j.en ge moogt 2 keer raden...
maar dat jongske(Matthias)rijdt met 2 vingers in de neusgaten die anciens naar huis...grote klasse!!!
Parcours goed tot zeer goed tot aan...de plaats waar men het wortelpad van de ladeuze onbegrijpelijk links liet liggen!!!
Vanaf daar veel te veel road,maar eerlijk gezegd was het beste er toen al af en was ik er zeker niet rouwig om .
De hoogtemeters te samen met de vele zwaardere off-road stukken deden vandaag behoorlijk hun slopingswerk!
Heel goede bev.waarbij die tweede toch te kort na de eerste lag,maar niemand is natuurlijk verplicht te stoppen hé?
Veel volk aan de afspuit rond 12 u 30',even wachten,maar er was dan ook veel werk aan de winkel!
Koude douches?
Ze waren dubbel zo warm als Ingooigem,maar buiten leek het wel nog warmer dan onder de douches!!??
Bepijling,goed maar kon nog beter,2 maal een stuk verkeerd gereden.
Had ongeveer 75 km aan een goeie 22 avs,meer dan genoeg voor mij in deze periode met redelijk wat modder!
Den ename en nen vette braadworst deden ons er weer bovenop komen op den aprés!
Zeker voor herhaling vatbaar en deze verdiend dan ook 8/10 voor mij!