Hallerbos

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
beethoven
Mountainbiker

Haller bos

Post by beethoven »

Ja op 7 febr is er tourtocht in je buurt
beethoven
Mountainbiker

Hallerbos

Post by beethoven »

Beste, Ik vond het heel tof met je mee te rijden op tocht door het Hallerbos. Bedankt alvast voor de nodige tijd welke je spendeerde. Ik vond het zeker de moeite waard. Bedankt voor het onhaal en diensten. THX. Rudy. VdE. Groetjes
PS. Het voorstel om er eens op uit te gaan neem ik zeker in overweging.
Japs
Mountainbiker

Post by Japs »

Vond het ook wel eens tof, maar om er nu eens op uit te trekken, dat zou ik dan weer niet doen. Om de eenvoudige reden dat het niveauverschil nogal groot is. Zo een dagje rijden is wel fun, maar moest ik echt erop uittrekken, dan toch liever met iemand waar ik echt vol mee kan doorfietsen.
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

Ik fiets wel is in het hallerbos, daar zijn echt veel toffe dingen te doen, zowel XC als freeride, die zandgroeve daar erges is echt wel de max
fille
Mountainbiker

Post by fille »

Ik ben niet direct van die omgeving, maar ben er altijd wel voor te vinden. Zolang het maar geen toertochten zijn. Dan ken ik weer een stukje meer om te biken. Als het eens voor je past, laat dan maar iets weten. Wat freeride mag ook altijd.

PS : Santa cruz heckler! Man wat nen bike !!!
Japs
Mountainbiker

Post by Japs »

fille wrote:Ik ben niet direct van die omgeving, maar ben er altijd wel voor te vinden. Zolang het maar geen toertochten zijn. Dan ken ik weer een stukje meer om te biken. Als het eens voor je past, laat dan maar iets weten. Wat freeride mag ook altijd.
Zeg maar wanneer en ik ga mee.
fille wrote: PS : Santa cruz heckler! Man wat nen bike !!!
zei de man met de Rocky Slayer... Die mag er ook zijn. Welnu, we zullen die eens aan het werk zetten zie. Laat maar horen als het gaat. Dit weekend wordt druk. Volgend weekend waarschijnlijk Huldenberg. Maar daarna niet echt iets in 't vooruitzicht.
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

ik wil der echt is naartoe maar dan kom ik wel met mijn viper Sick Boy, want dan wil ik freeriden in zo een bos, en aangezien er hier zijn met RM slayers zal dat voor die ook geen probleem zijn
fille
Mountainbiker

Post by fille »

Ik heb hem nog wel niet zo lang. Wat jumpen enzo gaat wel, maar moet nog veel leren. In alle geval heb er wel zin in! Zondag 15 feb of de week erop zondag heb ik nog vrij. Zeg maar wanneer!
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

fille wrote:Ik heb hem nog wel niet zo lang. Wat jumpen enzo gaat wel, maar moet nog veel leren. In alle geval heb er wel zin in! Zondag 15 feb of de week erop zondag heb ik nog vrij. Zeg maar wanneer!
ok, nog juist zien of een maat van mij ook niet meegaat, wat mij betreft ok
Japs
Mountainbiker

Post by Japs »

Wel ik probeer zondag 15 februari vrij te houden. We spreken wel verder af hoe laat en zo.
Wat dat freeriden betreft, stel je je er niet teveel van voor he. Het is daar geen bikepark of zo, maar een bos. Bovendien ben ik niet van plan om zomaar dwars door het bos te gaan rijden. Ik blijf op de wegjes waar gefietst mag worden (wat niet wil zeggen dat ik af en toe eens een leuk wandelpad of paardewegje meepik als er geen kat in 't bos is) Zijn wel leuke stukken daar, maar ik weet niet in hoeverre je met je Viper gewend bent om km's te doen.
Post Reply