16/03/08 HEESTERT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Dieter ex Mx-er
Mountainbiker

Post by Dieter ex Mx-er »

ik kom ook, misschien de 60km #-o
herder pollie
Mountainbiker

Post by herder pollie »

juist terug van een uurke of twee en half uitpijlen !!!!!
parkoer op en rond alle paadjes van de tiegemberg liggen er zeer goed bij zelfs den boomgaard ligt er vlekkeloos bij
morgen neem ik de lus paterberg voor mijn rekening !!
da zal andere koek zijn denk ik
op en rond de paterberg heb je namelijk zware ondergrond
morgen avond meer "parkoerinfo" !!!
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Tju pollie droog gebleven haahaaaha =D> , ja morgen rond paterberg zalt anders zijn he .Normaal zware grond #-o #-o , maarja je mag er nie aan denken . Da het zal zwaar worden zondag das zeker , da weet nu wel iedereen . Morgen regen ,zaterdag ook regen dus tzal stoempen worden . Moar da ek ik gerne loat maor koamen ze ,kzijn er nie schou af zenne
Jansen
Mountainbiker

Post by Jansen »

is er ook een mogelijkheid om de fiets schoon te maken? Anders kom ik denk ik de trein niet meer in...

edit: is er eigenlijk een station in de buurt? ik dacht dat het ongeveer 30min van Gent was?
padre
Mountainbiker

Post by padre »

Jansen,er is en bike-wash voorzien.Er is een station in Kortrijk.
MUNARON
Mountainbiker

Post by MUNARON »

Zonet utgepijld op, in rond en onder het Kluisbos.

Ondanks de regen van de laatste dagen, ligt alles er lekker bij.
Onze vrees was dus ongegrond en de wind van gisteren heeft goed zijn werk gedaan.

Nu maar hopen dat de weergoden ons de komende dagen goed gezind zijn. Desnoods gaan we de bovennatuurlijke krachten van de paster van Heestert( alomgekend uit Man bijt hond) inroepen.
Master K
Mountainbiker

Post by Master K »

I'll be there :bounce:
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Jansen wrote:is er ook een mogelijkheid om de fiets schoon te maken? Anders kom ik denk ik de trein niet meer in...

edit: is er eigenlijk een station in de buurt? ik dacht dat het ongeveer 30min van Gent was?

Het station van Vichte zal wel het dichtst zijn zunne !

groeten

Moonie
R6_biker
Mountainbiker
Location: Scatto Helium;Magura HS33 EVO2 velgrem;XT&LX;Rockshox with poploc;Mavic cross

Post by R6_biker »

Ja mannekes. Dit jaar zal ik ook eens overvliegen, daar ze voor zondag geen al te best weer voorspellen :cry: zal de koersvelo aan de haak blijven en de mtb eraf. Aan de organisatie... een grote chapeau voor de vorige edities. Hopelijk kunnen we dit volgend jaar opnieuw vermelden. =D> =D> =D>
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Ja mannen vandaag droog geweest , blijven in geloven he .Zondag geven ze slecht weer , maar belgie is klein land he . Kan overwaaien ook en pollie is alles inorde
Post Reply