Summer Bike 2008???

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Post Reply
edse
Mountainbiker

Post by edse »

Mijn verlof is aangevraagd.Lokske het uwe ook hoop ik? :wink:
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Canyon zal er niet zijn :cry: Op de Happy Days wel, dus die inschrijving is opgestuurd. Nu nog hopen dat ze een All Mountain model mee nemen. [-o< 't Gaat hun hoogstwaarschijnlijk één koper opleveren. :wink: Maar ik kom naar de de SBP... voor de fun en de sfeer. :lol:
viking
Mountainbiker

Post by viking »

Gf biker wrote:Je mag er gerust vanuit gaan dat het meer dan 1 dag bikeplezier gaat worden. :wink:
Dat is natuurlijk de bedoeling maar waar kunnen we meer info bekomen
Summerbike plus is niet bereikbaar (error) zoals in chi 2006 overzicht komt dat nog.
Programma, streek, overnachting,
Zou zeker interessant zijn om daar een forum over te opennen.

Tot dan .
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

theux, hmmm zalige marathon daar de maandag. Als het past in mijn drukke planning en als de akte van het huis wat op zich laat wachten dan zit de kans er zeer dik in dat ik aanwezig ga zijn, maar ik vrees dat (en nu heb ik een geluk dat mijn madam dit niet leest), de notaris roet in het eten gaat gooien en dat we de akte een week voordien gaan mogen tekenen waardoor we asap gaan moeten verhuizen ... :-?
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Gf biker wrote:Aangezien onze partners van Mountainbikeplus in de Februari editie van hun magazine alles reeds prijsgeven zal ik het hier ook maar doen. Het word dus pinksterzondag 11mei en de locatie = THEUX. Inderdaad Theux, dit jaar gaan we samenwerken met de organitatie van de Ardennes Trophy. Dat wil dus zeggen dat jullie buiten het testen van de bike's en deelname aan de rijvaardigheidsclinics op Zondag eventueel kunnen deelnemen aan deze prachtige chrono. De afstanden zijn 45, 65 en 85 km. Op Zondagavond is er natuurlijk opnieuw een Barbeque voorzien. Voor de Zaterdag gaan we proberen nog iets in elkaar te knutselen zodat de summerbikeplus dit jaar zelfs 3 dagen zal tellen. Wat precies weten we nog niet niet, maar een nachttocht behoort tot de mogelijkheden. Word vervolgd. :wink:
zou de topicomschrijving op de hoofdpagina van het forum dan niet beter geactualiseerd worden... :-? :wink:
viking
Mountainbiker

Post by viking »

Mister T. wrote:
Gf biker wrote:Aangezien onze partners van Mountainbikeplus in de Februari editie van hun magazine alles reeds prijsgeven zal ik het hier ook maar doen. Het word dus pinksterzondag 11mei en de locatie = THEUX. Inderdaad Theux, dit jaar gaan we samenwerken met de organitatie van de Ardennes Trophy. Dat wil dus zeggen dat jullie buiten het testen van de bike's en deelname aan de rijvaardigheidsclinics op Zondag eventueel kunnen deelnemen aan deze prachtige chrono. De afstanden zijn 45, 65 en 85 km. Op Zondagavond is er natuurlijk opnieuw een Barbeque voorzien. Voor de Zaterdag gaan we proberen nog iets in elkaar te knutselen zodat de summerbikeplus dit jaar zelfs 3 dagen zal tellen. Wat precies weten we nog niet niet, maar een nachttocht behoort tot de mogelijkheden. Word vervolgd. :wink:
zou de topicomschrijving op de hoofdpagina van het forum dan niet beter geactualiseerd worden... :-? :wink:

Dat vind ik ook er is weinig informatie en mei is echt niet meer zo ver om iets te regelen zou er toch meer info moeten komen
dagindeling programma mogelijkheden overnachtingen enz...
tevens topic staat nog op 2007 ???
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Nog even geduld, momenteel wordt de laatste hand gelegd aan de site.
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

En ondertussen online: www.summerbikeplus.be :wink:
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

staat in mijn agende =D>

ps : die 10 € is dat all in, of moete daar die 6 € nog bijtellen ?

grtz
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

devil biker wrote:staat in mijn agende =D>

ps : die 10 € is dat all in, of moete daar die 6 € nog bijtellen ?

grtz
all-in is het 16 euro, SBP zelf is maar 6 euro....
Post Reply